Acum eram acasa . Numai era nimic care ne putea desparti . Toti erau aici . Renesmee era langa mine si nu era in pericol . Edward si ceilalti erau si ei in sufrageria familiei Cullen .
Era foarte liniste . Nimeni nu spunea nimic . Sora mea Katherine please si nu stiam cand o voi vedea dinou .
M-am uitat la Edward si am vazut ca se gandeste la ceva . Dar nu stiam la ce . Oricum probabil imi va spune el , daca nu , o voi intreba pe Alice . Ea stia sigur .
Dupa putin timp mi-am mutat privirea spre Jane si celelalte garzi ale Volturilor . Cu totii stateau in picioare Numai eu si REnesmee stateam pe canapé si ii priveam curioase .
Deodata Emmett pleca de langa Jane si se aseza langa REnesmee .Mai statu putin pe ganduri apoi vorbi:
-Acum ca Volturii au murit , cine va conduce lumea vampirilor? Cine va sta in locul lor in Volterra ? Cineva trebuie sa-I pedepseasca pe cei care incalca legea . Daca numai sunt conducatori atunci probabil legile vor fi inculcate si s-ar putea ca oamenii sa afle de existenta noastra , spus Emmmett curios .
-Emmett are dreptate ! Cineva trebuie sa steain locul lor !Ne trebuie niste conducatori noi !
- Jane , Alec , Demetri , interesati? Intreba Edward .
-Imi pare rau ! Vreau sa incep o viata noua . Vreau sa ma schimb . Nu vreau sa mai fiu privita ca un vampire rau . Si nici Alec nu poate . Vrem sa lasam trecutul in urma . Vrem sa sa ne alaturam familiei vostre daca ne acceptati .
-Hei , Jane nu crezi ca ai nevoie de o garderoba noua ? intraba Alice bucuroasa ca va trebui sa mearga curand la cumparaturi .
-Desigur Alice , , dar va trebui sa o iei si pe Bella si pe Renesmee , altfel nu merg , spuse Jane privind-o pe Alice .
-Bella , nu poate . Nu prea o s-o mai vedeti de acum pentru un timp , explica Edward luandu-ma in brate .
-Ce ai de gand sa faci? Am intrebat eu curioasa .
Cine stie ce intentiona sa mai faca acum . Aproape niciodata Alice nu-mi spune deci stie despre ce este vorba .Pana la urma voi afla in curand . Imi va sune chiar el , atunci cand va vrea . Trebuia sa am rabdare doar .
-Ai sa vezi Bella ! spus el maraind la Alice . nu ai sa faci asta !
-Bine , ii vei spune tu atunci cand va sosi momentul ..
-Asa te vreau ! spuse Edward bucuros .
Deodata se facu dinou liniste . Toti se gandeau la cine va conduce lumea vampirilor , dar nimeni nu avea nicio idee
Rosalie aflata langa Carlisle se gandea si ea . Trebuia sa alegem 3 vampiri care vor respecta legile asa cum au facut-o volturii , dar care sa nu fie la fel de cruzi ca volturii .
-Stiu cine va fi! Spuse Roslaie foarte increzatoare . Demetri , Felix si Alec . dar Alec va amerge uneori in volterra pentru o scurat perioada de timp . Insa Demetri si Felix vor ramane acolo . Iar celelelalte garzi vor st acu ei …
Dup ace Roslaie termina , Demetri , Felix , Alec si celelalte garzi , inafara de JAANE SI Heidi au placat spre Volterra .
Alice si Jane se pregateau de o cursa la cumparaturi . Heidi se hotara sa mearga cu ele .
M-am bucurat sa vad ca Jane si Heidi sunt dragute . Ca numai vroia sa ne distruga si ca a acceptat sa traiasca ca si Carlisle .
Eu stateam langa Renesmee si il priveam curioasa pe Edward .Ma intrebam ce vroia sa faca . Unde vroia sa ma duca . nimic nu stiam si speram sa aflu curand .
-Renesmee , du-te sit u la cumparaturi sau vezi ce face Jake , spuse Edward .
-Desigur , tati ! spuse renesme . Cred ca ma duc cu matusa Alice la cumparaturi .!
-Eu si Bella , , vom pleca pentru un timp ,,.
Mi-am luat la revedere de la Alice si celelalte si am plecat cu Edward . Nu stiam unde ma duce . mi-a pus o bandana la ochi si m-a indrumat el . Mergeam in continu si parca drumul nu se mai sfarsea .
Dar in cele din urma Edward se opri si imi dadu bandana jos .In jurul meu se aflau 10 vampiri cu pelerine negre , care ma priveau .
Edward numai era . Disparuse . sau mai bine zi fusese ,, inlocuit ,,.Cine ma adusese in padure la acei vampire , care probabil nu vroiau sa ma lase sa plec , nu era era Edward . Era altcineva .
Vampirul meu de care eram indragostita nu fusese nici la lupta impotriva Volturilor .
Cineva il luse pe Edward acnd nu fusesem atenti . Ma intrebam daca nu cumva era un plan de razbunare de la Aro . Dar asta nu era posibil .Acesta era mort cu adevarat .
Acum nu trebuia sa ma gandesc la Aro. Eram intr-o situatie din care nu stiam cum sa ies . Imi era frica , pentru ca EDward nu era langa mine si nu ma pute apara asa cum face mereu . Nu stiam daca sunt destul de puternica in cat sa-i dobor singura pe cei 10 vampiri .
Cat eu ma gandeam la ce pot face ca sa scap , unul dintre ei veni in fata mea cand eu nu eram atenta .
Stateam ca o statuie privindu-l . Nu ma puteam misca deloc .Picioarele mele refuzau sa se miste catusi de putin .
Atunci am simtit cum mana lu intra in mine . Durerea era insuportabila .Nu intelegeam ce facea . Simteam cum deodata plec intr-un loc necunoscut lasandu-mi trupul in urma .
Cumva acel vampir reusise sa-mi fure sufletul . Probabil aceasta era puterea lui .
-Acum , Edward nu te va mai vedea niciodata Bella , spuse el scotandu-si mana cu tot cu mine din trupull meu .
M-a tras pana cand trupul meu ramase singur , intins pe frunzele din padure .In scurt timp mi-a dat drumul si am putut pleca .Acum Bella Swan murise pentru totdeauna .Edward nu o mai poate vedea pe scumpa lui sotie niciodata langa el .
Deja imi era dor de el si nu acceptam faptul ca nu ne vom mai intalni .
Chiar daca stiam ca sufletul pleaca de pe pmant cand nu mai sta in trupul lor , nu utem sa plec . Era ceva care ma tinea aici .
Acel lucru , erau persoanele pe care le iubesc .Imi va fi greu sa ma despart de ei . Dar pana la urma voi plcea . Probabil acolo unde voi ajunge o voi revedea pe Victoria si pe James .
Chiar daca nu voi mai trai pe pamant voi sta langa ei .Acolo voi fi mereu .
Ramasa in amintirea lor ca o persoana speciala .Dar aveam o singura dorinta acum . Vroiam ca Edward sa traiasca in continuare alaturi de REnesmee .Sa aiba grija de ea si sa o apere asa cum a facut cu mine .
Eu voi fi mereu langa ei chiar daca acestia nu stiu .Ii voi iubi mereu .Ii urmasem acum cursul vietii.Acesta se sfarsise si ,, nu puteam sa fac nimic acum ,,. Curand ceilalti vor vedea ce s-a intamplat si probabil Alice ii va spune si lui Edward .
Ma bucuram pentru ca Volturii numai existau , nu era nimeni care sa-l omoare pe Edward . Nimeni nu era de acord cu acest lucru .
Nu reusisem sa-mi iau la revedere de la el si imi parea rau .Dar nu stiam ce se va intampla .Probabil ca nici Alice nu vazuse .
Oricum acum era prea tarziu .Totul se sfarsise .
Acum disparusem printre mii de stele .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate