Dinnou era vina mea .
Imi doream sa o salveze pe Nessie sis a-I dustruga pe cei doi .Edward ma dadu la o parte si imi spusese sa nu ma implic , pentru ca va reusi sa o salveze singur pe Nessie .Probabil credea ca Jason si Caius vor reusi cumva sa ma distruga .
Saraca Nessie , era la cei doi , ichisa pe cine stie unde .Trebuia sa ma intorc sa o salvez .Er sufletul meu pereche .I-am promis ca nu voi lasa pe nimeni sa-I faca rau , dar am dezamagit-o
M-am transformat in om si m-am uitat la luna argintie , rezemat de un copac .Aveam impresia ca stelele ii formeaza chipul mic si gingas , o vedeam peste tot .Imi era dor de ea , vroiam sa o iau in brate sis a-I spun cat e de frumoasa .
Probail bella era ingrijorata , Renemsee era copilul ei .O iubea foarte mult si blonda era invidioasa pe ea .
Dupa putin timp m-am transformat in lup si m-am hotarat sa ma intorc acasa la familia cullen .
Deodata i-am auzit pe ceilalti :
Jake , te rog asculata-ma , spuse Seth .
Lasati-ma in pace . Vreau sa fiu singur pentru un timp , i-am spus eu apoi m-am transformat in om ca sa nu-I mai aud .
M-am uitat la luna argintie de pe cerul instelat pana cand o stea se hotara sa plece de cer .
-As vrea ca ceilalti sa nu-mi mai poata auzi gandurile .As vrea sa nu fiu avut niciodata aceste puteri ….. nu vrea sa mai fiu varcolac.

Priveam cerul trist .Parca incerca sa ma inveseleasca cand se auzi u fosnet care ma cutremura .Simteam cum un val de frica ma invaluia si punea stapanire pe corpul meu .
Deodata un alt zgomot ma facu sa impietresc .Cineva ma urmarea si vroia sa nu vad cine este .
Dupa utin timp mi-am revenit si am vazut cum cineva aparu in fata mea .Era mare si probabil mai inalt decat mine .Era acoperit de blana si era foarte puternic.Puteai sa-ti dai seama de acest lucru privindu-l.
Il analizam cu atentie si mi-am adus aminte de vorbele lui Aro despre noi: ,,Nu sunt varcolaci , un nume mai potrivit ar fi cei care isi schimba forma.Ei nu sunt COPII LUNII “.
Deodata mi-am dat seama cine era acea persoana din fata mea.Un varcolac un varcolac adevarat , dar ce vroia de la mine ? De obicei ataca vampiri. Probabil statusem mult timp in preajma lui Renesmee si miroseam a vampire.
Am incercat sa ma indepartez de el , dar nu am reusit sa ajung prea departe ; el veni dupa mine .
M-am gandit sa ma opresc sis a ma lupt cu el . Am Am incercat sa ma transform , dar nu am putut .
Ce se intampla?Numai eram marele lup roscat cu blana pufoasa .Nu ma mai puteam transforma si numai aveam nicio putere .
Era ceva de care Sam nu-mi spusese , cred , presupun ca uitase un detaliu important .Sa fiu sincer nimeni numai patise acest lucru :sa-I dispara puterile in cateva secunde .
Cine stie , poate nici Sam nu stie . Probabil nu stia ca puterile noastre expirau la o anumita data. Era ciudata teoria , dar ma indoiaam de faptul ca era adevarata .
Nu stiam cum sa-mi explic disparitia puterilor .Deodata mi-am adus aminte de seaua cazatoare .Mi-am dorit sa nu am puteri de varcolac si s-a intamplat . Nu aveam timp sa ma gandesc la asta acum , aveam problem mai mari . cum ar fi un varcolac adevarat care credea ca sunt vampire si care probabil isi dorea sa ma distruga.
Stateam unul in fata celuilalt gandindu-ne la cine stie ce . Parea ca se gandea daca sa ma atace sau sa ma lase in pace .
Deodata l-am vazut cum se misca putin apoi sari pe mine .Incepu sa ma loveasca cu putere peste tot .Am incercat sa ma apar dar orice as fi facut era in zadar .

Dupa ceva timp pleca lasandu-ma intins pe pamant .Simteam cum ma dureau ranile .Nu puteam suporta , numai aveam puterile care ma ajutau sa ma vindec foarte repede .
Am stat intins pe pamantul rece , pana acand cineva ma gasi .Mi-am deschis putin ochii si am vazut chipul unei personae cunoscute .Se uita surprins la mine si mi se area putin nedumerit ..
Ochii mi se deschisera mai bine si am vazut mai clar persoana di fata mea.Am fost surprins sa-l vad e Edward .De unde stia locul in care eram .Nimeni nu stia unde sunt.
Atunci mi-am amintit de sora lui Alice.Putea sa vada viitorul , probabil ma vazuse atacat de acel varcola , acum ca era mom.
Deodata am simtit cum numai puteam respire si mi-am inchis ochii .Simteam ca sfarsitul meu e aproae , ca ultima suflare se duse . Atunci am simtit cu dintii lui Edward mi-au atins mana muscandu-ma cu putere.Veninul se imprastia in corpul meu iar durerea era insuportabila .
***
Am simtit cum durerea disparu si m-am putut ridica .L-am vazut pe Edward stand in fata mea zambind .M-am uitat putin la el , apoi am inceput sa vorbesc :;
-Ce s-a intamplat ?Edward?
-Jacob , de ce ai plecat ?
-De ce iti pasa tie ? Ai zis ca numai ai nevoie de mmine , am spus eu furios , maraind la el .
-Jacob , Bella e in pericol la fel si Nessie .Am nevoie de tine , sa ma ajuti sa le salvez …
-Aaa , acum ai nevoie de mine !
-Jake esti mai puternic decat mine , avem sanse mai mari de a le salva .
-Ce vrei sa zici?
-Esti……vampire nou-nascut si esti mai puternic decat mine .
-Bine , asta inseamna ca pot sa-ti mut capul de pe umeri pentru ce ai facut .
-Vezi ca stiu cum sa dobor un nou-nascut enervant !Iti amintesti?
-Da,…. Bine .Mai intai o salvam pe Bella sip e Nesssie , apoi te strang de gat fara sa vada Bella .
-Mai vedem,…. Spuse el ridicandu-se in picioare .
-As vrea sa-ti pun o intrebare ….
-Am plecat la vanatoare si Bella a aplecat cu Mitchy in Volterra care era transformata in mine .Aro le-a acuzat entru ca au adus dovezi false si le-a inchis .Caius a eliberat-o pe Mitchy , iar Bella este inca inchisa si …… si-a pierdut puterile

-Inteligent ….si acum ce trebuie sa facem?
-Pai , nu avem cum sa o scoatem pe Bella de acolo , asa ca ar trebi sa o acutam pe Nessie .
-Ai idée macar pe unde e?
-Nu, dar inainte ar trebui sa vanezi , inainte sa sari pe mine .
-Mergi cu mine? L-am intrebat eu incet
-Nu , tocmai am fost la vanatoare .Ne vedem acasa la mine …, spuse el zambind appoi pleca .
Am asteptat ca Edward sa plece sia m inceput sa alerg prin padure in cautarea unui animal.
Imi era faorte sete asa ca am inceput sa alerg mai repede.Am mers prin toata padure , dar nu am gasit nimic si m-am indrepartat .
La capatul acesteia am vazut o mica acasa .Probabil acolo voi gasi pe cineva , caruia sa-I sug sangele .M-am apropiat mai tare si am vazut un om care venea spre padure .L-am urmarit putin apoi am sarit pe el .Daca ar fi stiut ce am de gand sa fac probabil ar fi fugit si tot l-as fi prins .Imi parea rau pentru ce am facut , dar nu puteam suporta , eram foarte insetat .
Sangele de om avea gust foarte bun si nu ma puteam abtine . dupa ce i-am baut tot sangele din corp , am plecat in cautarea altuia .
Am cautat mult timp , dar nu am mai gasit nimic .Dupa putin timp m-am hoatarat sa merg spre casa .
Trebuia sa ajung acasa la familia Cullen .Probabil nu ma vor lasa sa merg acasa la Billy si cu siguranta nici Sam . Puteam sa –l ranesc pe tatal meu sau chiar mai rau , il puteam omori.Nu vroiam acest lucru dar trebuia sa gasesc o cale prin care sa ma controlez , in asa fel incat sa nu-l atac pe Billy , pe Charlie pe ceilalti sau chiar pe Nessie .
Renesmee era ultima persoana pea care as fi vrut sa o ranesc .Nu vroiam sa I se intample ceva , oricum era in pericol.
Dupa ceva timp am ajuns acasa la familia Cullen .Am vazut ca pe veranda statea Rosalie .
M-am apropiat iar ea aparu in fata mea.
-Da-te la o parte blondo.

-Nu vei intra aici ..Charlie este in sufrageri , caine!striga ea suparata .
-Si eu ce ar trebui sa fac ? am intrebat-o eu cand am simtit mirosul sangelui lui Charlie .
Am incercat sa o iau prin surprindere pe Rosalie si sa intru in casa .
Nu ma saturasem si imi era sete .Oricat de mult pretuiam viata umana nu ma puteam abtine , acum ca eram vampire .
Rosalie ma opri si ma impinse la cativa metri de casa .In cateva clipe veni la mine .
-Nu te voi lasa sa intri in casa , sa-I faci ceva lui Charlie …, spuse ea maraind.
Imi era sete si m-am indreptat spre garajul familiei Cullen.Stiam ca probabil Carlisle mai vea frigiderul cu sange pregatit pentru orice .Asta era o situatie buna , ca sa iau cateva , cred.
Am intrat in garaj si am vazut ca nu era nimeni.Probabil blondina se intoarse in casa ori inca ma urmarea.
M-am apropiat de frigider si am profitat de absenta celorlalti .Trebuia sa-I multumesc candva lui Charlie pentru acea vizita .
Mi-am luat cateva pungi si le-am baut .
Dupa putin timp cineva intra in garaj si veni langa mine .
-Opreste-te caine .Daca vrei sange vaneaza!Pungile acestea sunt pentru urgente !tipa ea furioasa .
-Si ce crezi ca am facut pana acuma.?
-Ar fi mai bine sa pleci , daca nu cumva vrei sa-ti arat eu iesirea , aruncadu-te prin peretele acela direct afara .
-As vre sa stii ca de acum voi sta aici .Asa ca nu ai ce face.
-Bine , dar ramai aici pana cand Charlie va pleca!striga ea apoi iesi trantind usa.
Dupa ceva timp am auzit cum Charlie pleca si am mers in casa .Toti erau ingrijorati , dar nu stiam de ce.M-am uitat putin la ei apoi am inceput sa vorbesc .
-Ce s-a intamplat?
-Iti mai este sete? Intreba Edward
-Nu , momentan.
- Bine , atunci hai sa o cautam pe Nessie .
-De und ear trebui sa incepem ?intreba Emmett
-Poate ca ar trebui sa ne spui tu , Jacob , unde e Renesmee , spuse Edward uitandu-se spre Eleazar .
-Ce vrei sa zici? L-am intrebat eu surprins de ceea ce spusese .
-Poti vedea locul in care sunt anumite personae de exemplu Nessie …, exlica Eleazar calm.
-Serios?
-Desigur .Incearca .Ne va ajuta sa o gasim mai repede pe Nessie .
M-am asezat pe canapéa si mi-am inchis ochii icercand sa vad locul in care se afla Nessie .
Dupa ceva timp am deschis ochii si i-am vazut pe ceilalti cum se uita la mine curiosi .
-Unde e ? Intreba Emmett
-E aici in Forks .Sunt intr-o casa veche de cativa ani…
-Stii locul? ma intreba Carlisle
-Da …
-Hai sa mergem.Jacob , Emmett,Alice,Jasper,Eleazar Si Zafrina.Ceilalti ramaneti acasa , spuse Edward .
In cateva minute am plecat spre locul acela. Era o casa veche , care mai avea putin si cadea .Geamurile erau acoperite cu scanduri , iar usa la fel.
Edward smulse scandurile care erau in fata usii apoi am intrat .
Totul era vechi si acoperit de praf .
Ne-am despartit si am inceput sa o cauta, pe Nessie.
Dupa Putin timp eu si Edward am intrat intr-o camera si am vazut-o pe Renesmee stand rezemata de un perete .
Ne-am apropiat de ea si am privit-o cu atentie .
-Nu!Ne-au pacalit din nou!Spuse Edward lund-o pe Reneamee si trandind-o de un perete.
-Esti nebun?Ce faci?
-Jacob nu e ea…
-Ce vrei sa spui?
-Asta nu e Nessie…
-Si eu pe cine am vazut ?
-Nessie , era dar cand noi eram pe drum ei au dus-o in alt loc , explica el
-Ce vom face?
-Alice…trebuie sa vorbim cu ea probabil stie unde e Renesmee.!spusse el apoi se indrepta spre usa.
Nu apuca sa iasa ca cineva paru in fata lui.
-Nu te voi lasa sa pleci! Spuse acea persoana
Edward veni langa mine , in timp ce misteriosul vampire intra in camera si se opri la cativa metri de noi.
Dupa putin timp l-am vazut mai bine.Nu l-am recunoscuut , dar mi-am amintit de cei care ii trimisese ghicitori Bellei si lui Edward.
Mi-am dat seama ca era Jason , pentru ca nu-ll cunosteam , iar pe Caius il stiam foarte bine .
Statea si se uita la noi ganditor .Ma analiza cu atentie ceva timp apoi zambi:
-Vad ca ai prieteni noi, Edward !
-Asta nu e treaba ta , Jason.Spune-mi unde e Reanesmee …..Acum! spuse Edward maraind.
Am vazut cum piciorul lui se misca putin spre Jason .Probabil vroia sa-l atace , dar astepta momentul potrivit.
-Nu o vei salva . niciodata! Spuse Jason fericit
-Mai gandeste-te !am strigat eu apoi am sarit pe el.
Jason il ameti pe Edward care cazu in cateva secunde pe podea.
Am continuat ssa-l atac si nu reusi sa-mi fac nimic ca orbi.
M-am oprit si am vazut-o pe Zafrina aparand langa Edward..Deodata acesta isi reveni sis e ridica in picioare.
Impreuna cu Edward si Zafrina i-am rupt membrele lui Jason apoi la-am aruncat in focul pe care il facuse Emmett si ceilalti.
Deodata mi-am aduc aminte de Nessie si m-am uitat la ceilalti , mai ales spre Zafrina.
-Zafrina cum ne-ai gasit ?
Ea se uita ,ganditoare la mine apoi vorbi:
-Alice . a vut o viziune.A vazut-o pe Mitchy sip e Nesiie plecand si l-a vazut pe Jason intr-o camera cu falsa Renesmee.Am cauta acea camera cu totii , iar eu am gasit-o… , explica ea incet.
-Dar Mitchy si Nessie unde sunt? Intreba Edward
Alice veni langa el si ii raspunse:
-Nessie , e la noi acasa,spuse ea gandindu-se la ceva.Mitchy a plecat…
Am stat putin pe ganduri , apoi am plecat spre casa familiei Cullen.Cand am ajuns am vazut-o pe Roasalie stand pe canaeaua din sufragerie cu Renesmee.M-am apropiat pee le si Rosalie aparu in fata mea.Vroia sa o protejeze pe aceasta de mine , dar nu trebuia .Nu vroiam sa o musc pe Nessie , ma puteam contola.
-Vreau sa o iau in brate , atata tot…
-De ce as avea incredere in tine?De unde stiu ca nu o vei musca imediat ce ti-o dau?
-Dca vroiam sa-I sug sangele , crezi ca nu o faceam pana acum?
-Bine , dar sunt cu ochii pe tine.! ma avertiza Rosalie si mi-o dadu pe Nessie.
Am luat-o in brate si am mangaiat-o pe spate.
-Jacob , cat ma bucur sa te vad , spuse ea bucoroasa.
-Cu totii suntem bucurosi sa te vedem, am spus eu incet uitandu-ma spre Rosalie.
Deodata am vazut-o pe Rosalie cum ma urmarea cu atentie si m-am prefacut ca vreau sa o musc pe Nessie.
Blondina se ridica si veni langa mine:
-Opreste-te ,nebunule!striga ea si o lua pe Nessie in bratele mele .
-Deci a muscat momeala…!
-Ce vrei sa zici?
-Nu am vrut sa o musc pe Renesmee , vroiam doar sate pacalesc pe tine…
-Bine Jacob, daca asa vrei.Nu esti singurul care poate sa fie rau , Striga ea apoi marai la mine
-Blondina s-a infuriate , am spus eu si am inceput sa rad.
-Tu ai vrut-o.Te provoc , Jacob.Daca castig , tu pleci..
-Daca eu castig voi ramane…
-Bine , spuse ea appoi iesi pe usa lasand-o pe Nessiela Esme, inx timp ce Edward si ceilalti intrara in casa.
Ei se uitara la mine , apoi se imprastiara prin casa .Edward veni langa mine si deschise televizorul.
-Trebuie sa merem in Vorlterra sa o eliberam pe Bella !
-Dar cum?Ce dovezi le vom duce?
-Pe Nessie…
-Am inteles …,dar am putina traba si vin imediat.
-Unde te duci?
-Nu-ti face griji , nu ma duc in La Push .Vezi ca Nessie e la Esme.
Edward inchese televizorul si uraca sus la Esme si la Alice.Am stat putin pe ganduri apoi am iesit pe usa si am mers in poaiana.
In cateva secunde am ajuns si am vazut cum statea pregatita de atac .Nu ma putea invinge prea usor si ea stia acest lucru.
-Niciodata nu lasi garda jos?
-De ce as face-o ,ca sa ma dobori?
-Nu dar….
Se uita la mine putin , apoi incepu ssa ma atace .Am reusit sa ii evit lovitura si am impins-o pe Rosalie cu putere ,ajungand intr-un copac.
-Inca vrei sa incerci sa ma dobori?
-Da , luptaa inca nu s-a terminat , spuse Rosalie ridicandu-se si sarind pe mine iar,Nu reusi sa ma atinga ca Emmett veni intre noi si o opri.
Roaalie se uita urat la el apoi marai suparata .
-Oprita-va, striga Emmett uitandu-se la mine si la Rosalie.
-Ce zici de asta?Acum lupta s-a terminat si eu am castigat , deci raman, am spus eu uitandu-ma spre ea.
Emmett merse langa Rosalie , apoi ma privi …
-Jacob ,Edward te asteapta ca sa mergeti dupa Bella la Volturi.
-Ne mai vedem , blondino!, am spus eu apoi am plecat spre casa familiei Cullen.
Cand am ajuns l-am vazut pe Edward asteptandu-ma pe veranda, cu Nessie .
-Hai sa mergem!spuse el apoi ne-am urcat in Volvo si am plecat spre aeroport.
Nu am vorbit deloc pe drum , dar am vazut ca era ingrijorat de ceva.Dupa putin timp , am ajuns la aeroport si ne-am urcat in Avion .Timpul trecu foarte repede

***
L-am vazut pe Aro , pe Caius si pe Marcus cum se uitau la noi.
La cativa metri de mine era cineva.Ne privi putin apoi se intoarese spre Volturi .Nu o cunosteam si probabil nici Edward.
-Edward , cum ai iesit?intreba Aro furios.
-Aro . nu eu eram ci Mitchy ,nu-I asa ?intreba Edward uitandu-se spre vampirul din fata mea .
-Aro , totul este adevarat !L-am ajutat pe Caius sa o prinda pe Renesmee.Seara trceuta mi-a ordonat sa o iausi sa o omor, dar am dus-o acasala Edward .Nu vroiam sa pateasca ceva .Stiam sa daca , nu voi face ce vroia el si Jason , ma vor distruge , asa ca am venit aici..
Aro statu putin pe ganduri apoi se uita spre Caius .Acesta se ridica in picioare si incepu a vorbeasca:
-Aro, ii vei crede pe acesti vampire , mincinosi?intreba Caius speriat de hotararea pe care o va lua Aro.
-Nu te agita!As vrea sa vad daca este adevarat!, spuse Aro apoi veni in fata lui Mitchy.
Aro ii citi gandurile apoi veni la Edward , care o tinea in brate pe Nessie.
-Nu te-am mai vazut de ceva vreme , Nessie!
-Aro, totul este adevarat , priveş-te ! spuse Renesmee atingandu-l pe Aro.Acesta ii vazu toate amintirile lui Nessie pe care le avea cu Jason si Caius.
Dupa putin timp Aro se duse la Jane si ii sopti ceva .
Atunci Felix, Jane si Alec se indreptara pre Caius .Probabil Ari ii susese lui Jane sa-l inchida pe acesta.
Caius se uita nedumerit spre Aro apoi vorbi:
-Aro, ce ai de gand sa faci?
-Caius ,vei fi pedepsit pt. ce ai facut !Alec , Felix luati-l!
-Acum ne crezi ?Intreba Edward calm.
-Da , Edward .Dar ce vom face cu Mitchy , Aro?intreba Caius
-Sa ma gandesc….
-Nu !striga Edward furios.
-E aleegerea ei nu a ta!Si e valabila si pentru voi ,acum ca mai aveti un prieten ! spuse Aro uitandu-se spre mine.
-Edward ……, spuse Bella nedumerita.
-Vrea sa ne alaturam lor, spuse Edward trist.
-Esti liber ,sa ramai Jacob , spuse Aro.
Era o alegere , destul de buna .Una care ma putea tine langa Nessie , sau departe de ea.Oricum nu puteam sa ma intorc acasa , Sam nu m-ar fi lasat .
Am stat putin pe ganduri , apoi i-am raspuns:
-Imi pare rau ,Aro , dar nu raman.
-Foarte bine .Dar tu Mitchy ?
-Ar fo o mare placer.
-Excelent, puteti pleca.Va asigur sa o sa-l pedepsesc pe Caius .
-Bine .Bella , Jacob hai sa mergem.Trebuie sa ajungem la Aeroport.
I cateva secude am placat si ne-am indreptat pre aeroport, de unde am luat avionul pre Washington.
***

Cand am ajuns acasa la familia Cullen, totii ne asteptau.
-Bella! Spuse Alice luand-o in brate .
-Alice , cat ma bucur sa te vad .Imi pare rau ca m-am intors cand a plecat Charlie.
-Cu totii suntem bucurosi sa va vedem…., spuse Emmett usor.
-Pe unii, spuse Rosalie uitandu-se la mine .
-Cel mai bine e ca ti-ai recapatat puterile , spuse Edward fericit.
-Exact.
M-am intors si m-am indreptat sre usa .
-Jcob unde pleci?, ma intreba Bella .
-Vreau sa merg in La push .Vreau sa-I vad pe ceilalti si mai ales pe tatal meu…
-Jacob , cineva ar trebui sa mearga cu tine , spuse Carlisle ingrojorat.
Nu vroiam sa mearga , nimeni cu mine , vroiam sa foi singur un timp.De cand Edward ma transformase , multe lucruir se schimbasera.Vroiam sa ma obisnuiesc cu ele.
Renesmee va fi in siguranta si daca voi sta ceva timp departe de ei , Rosalie va fi fericita .
Oricum vroiam sa-l vad pe Billy sip e Sam .Trebuia sa vorbesc cu el sis a-I exllic multe lucruri.
-Fa-o Jake!Nimeni nu te va opri , spuse Edward uitandu-se spre mine .
-Asa voi face , dar vreau sa-mi faci o mica favoare…
-Orice…
-Iesi din capul meu!
-Am sa incerc …..
M-am intors si am iesit pe usa .Vroiam sa ajung cat mai repede la Sam ca sa vorbesc cu el .
Am alergat pana cand am ajuns la granita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate