In cateva secunde am ajuns acolo .Statea pe o creanga uitandu-se in gol .Era suparat , se vedea asta foarte bine .Credea ca Jake a plecat din cauza lui , dar stiam ca asta nu era adevarat .
M-am apropiat de el si mi-am pus man ape umarul lui.Se intoarse putin si se uita la mine cateva minute , fara sa se miste .
Era foarte trist , pana si e mine ma facu sa ma simt rau .Privirea lui te putea sa te intristezi foarte usor.
-Edward , stii ca Jacob nu a plecat din cauza ta .
-Ba da , Bella.E numai vina mea .Jake ne-a ajutat cand am avut nevoie de el , iar noi ne-am purtat urat cu el .
-Edward , Jake a mai plecat asa de-a casa din diferite motive.O sa se intoarca el .
-Ai dreptate .Jake isi poate tine singur de grija .O sa se intoarca el , dar pana atunci noi trebuie s-o aducem Nessie acasa.
-Dar ce dovezi ii putem duce lui Aro?
-Cred ca stiu , ce! Spuse Edward uitandu-se la mine .
L-am privit curioasa timp de cateva inute apoi vorbi:
Iti mai aduci aminte de mesaj si de ceas ?
-Da…
-Cei doi aveau scris numele pe ceas si inca maia vem acea marioneta.
-Hai sa le spunem si celorlalti .
Edward pleca inaintea mea , iar eu l-am urmat .
Era ceva ciudat , simteam ca incetinesc , ca numai puteam alerga la fel ca un vampire.Edward probabil ajunsese acasa si ma astepta.
M-am oprit , apoi am alergat dinou sre casa .Am ajuns intr-o ora acasa la familia Cullen.
Super.Perfect .Numai putea alerga ca un vampir si cu siguranta ceva se intampla cu mine .Dar de ce ?
Am stat putin pe ganduri apoi am intrat in casa .Toti se uitau ciudat la mine , cred ca erau surprinsi de ceea ce mi se intampla.Nu puteam sa-I contrazic si eu eram surprinsa.Vampirii nu devin oameni , dar atunci de ce eu numai aveam puteri ?
Mi-am intors privirea spre Edward si l-am vazut cum vorbea cu Carlisle .
-Cee s-a intamplat cu ea Carlisle ?intreba Edward ingrijorat ,
-Nu stiu .De cand ai inceput sa-ti pierzi puterile , Bella? Ma intreba Carlilse uitandu-se la mine .
-De cand ne-am intors de la Volturi , i-am spus eu ganditoare .
-Poate Volturii au facut asta !spuse Emmett
-Dar cum ?intreba Rosalie curioasa .Presupun ca isi dorea sa isi piarda puterile de vampire , dar nu putea sa faca nimic .
-Nu stiu!spuse Zafrina usor
-Ati gasit dovezi ca sa-l puteti acuza pe Caius.?
-Da…. Biletele ,ceasul …..
-Ar trebui sa I le duce-ti , spuse Alice venind langa Eleazar .
-Nu!striga Carlisle .
-Dar de ce Carlisle?
-Probabil i-au luat puterile Bellei ca sa va impiedice sa gasiti dovezi .Probabil Caius l-a facut pe Aro sa creada ca toate sunt minciuni .Daca el pleaca din Volterra , poate Aro va decide singur daca aceste lucruri sunt adevarate ..
-Bine.Bella ramai cu ceilalti .Merg la vanatoare .
-Voi avea eu grija de Bella , spuse Alice uitandu-se la Edward .
Pa, Bella ! spuse el sarutandu-ma pe frunte apoi pleca .
Dinnou un om.Numai erm vampire , chiar cand Nessie era in pericol si avea nevoie de ajutorul meu . Cum o puteam ajuta eu , fiind om?Acum puteam , conta doar pe hotararea lui Aro si pe Edward ca va afla unde este .
Dar era ceva care ma ingrijora .Decizia lui Aro . Carlisle spusese ca daca Caius pleaca din Volterra atunci Aro putea sa decida singur , dar asta nu era posibil .Aro lua o hotarare impreuna cu Marcus si Caius , nu de unul singur .
M-am mai gandit putin la asta , apoi mers prin toata casa . Nu puteam sa stau nicaieri .Alice devenea din ce in ce mai enervanta , pentru ca se tinea dupa mine , mai mereu .M-am asezat pe canapé si am dat drumul la televizor .
Dupa putin timp , m-am ridicat si m-am dus la bucatarie .Am cautat ceva de mancare prin frigider dar era sa mai gasesc mancare de oameni , acum .
Alice ma vazu cautand si veni langa mine in cateva secunde .
-Ce ai vrea sa mananci Bella? Ma intreba Alice privindu-ma .
-Mi-e pofta de niste oua si niste friptura, dar numai este nimic de mancare prin frigider pentru oameni .
-Se rezolva Bella , spuse Alice , apoi se intoarse cu spatele la mine .Rosalie , vino putin
Deodata Rosalie aparu in fata lui Alice .Ceasta se uita suparata la Alice si apoi la mine.
-Ce vrei Alice? Intreba Rosalie .
-Rosalie Bellei ii este foame .Poti merge paan in Forks la un mazin sa-i iei ceva de mancare ?
-De ce eu ?
-Rosalie , suse Alice maraind usor .
-Bine , ce vreai sa-ti iau Bellla?
-Un pui si niste oua.
-Am inteles, vin in cateva minute , spuse Rosalie apoi pleca furioasa
M-am intors pe canapé si am inceput caut un program la televizor .Deodata am auzit cum telefonul meu incepu sa sune.L-am scos din buzunar si am vazut ca era Charlie .
Am stat putin pe ganduir apoi am raspuns:
-Buna , tata!
-Bella , ce mai faci?
-Bine , de ce ?
-As vvrea sa-ti fac o vizita
-Tata nu pre am timp …
-Ar trebui sa-ti faci pentru ca vin acum la tine.
-Dar….
-Nu , Bella , niciun dar .Ne vedem in 30 de minute .
-Bine . Te astept ……, am spus eu suparata .
Cred ca vroia sa ma vada pe mine sip e Nessie sis a se supere putin pe Edward .
Dar cum s-o vada pe Nessie , ea aera la Jason si la Caius .Edward era plecat .Cel putin era o aprte buna , numai trebuia lentilele de contact pe care mi le cumparase Alice .
Am stat ganditoare pe canapé pana cand veni Rosalie cu mancarea pe care i-o dadu lui Alice .M-am apropiat de ea si am inceput sa o prepar .
Dupa putin timp am auzit , soneria de la usa sunand .Mi-am intors privirea si l-am vazut pe Emmet ducandu-se sa deschida ausa .
Charlie intra si veni in bucatarie , apoi se aseza pe un scaun .
-Bine ,a I venit tata ! am spus eu strangadu-l in brate .
-Ma bucur sa te vad Bells!spuse el bucuros.
-Si eu tata , am spus eu incet .
-Unde este Edward si Nessie ? As vrea sa o vad ….
-Tata , ei sunt ….
-Edward , e plecat cu Eleazar !spuse Alice venind in bucatarie .
-Bine , nu pe el vreau sa-l vad ci pe nepoata mea .
-Nessie e …. Ea este cu Rosalie .Sunt in Port Agleles la cumaparaturi .
-Am sa mai vin , poate atunci o sa o gasesc acasa .
-Da….. Bella poate tatal tau vrea sa-ti vizteze noua casa , spuse Alice uitandu-se la mine .
-Bine , hai tata ! , i-am spus eu apoi am plecat amandoi spre casa mea si alui Edward .
In cateva minute am ajuns.I-am aratat toata casa pe care familia Cullen ne-a facut-o cadou mie si lui Edward .Charlie fu foarte surprins de cadou .Dupa putin timp am asezat masa si am mancat .
Cand incepu sa se sa se intunece , Charlie pleca acasa .
Am ramas singura in camera mea si alui Edward gandindu-ma la Nessie .Eram surprinsa ca Alice nu venise dupa mine .Edawrd ii spusese clar :,, Sa ai grija de Bella,, .Probabil Alice vroia sa ma lese sa vorbesc singura cu Charlie .Mai devreme sau mai tarziu , va veni dupa mine .
Tot ce trebuia sa fac era sa astept ca ea sa vina dupa mine , inainte de a veni Edward .
Am stat putin pe ganduri uitandu-ma la tavan pana cand cineva paru in fata mea.M-am ridicat de pe pat si l-am vazut e Edwad stand rezemat de perete .
-Te-ai intors , i-am spus eu uitandu-ma la el .
-Da …. Hai trebuie sa mergem in Volterra , spuse Edward venind langa mine .
-Presupun ca Alice ti-a zis cum am incercat sa scap de ea .
-De asta sunt aici , spuse Edward icet apoi ma saruta pe frunte .
-Stiam eu … hai sa mergem , probabil ne asteapta .
-Am vorbit cu ei .Trebuie sa mergem la aeroport .
-Bine, am spus eu dandu-mi ochii peste cap .
Edward ma lua de mana si ma ridica in icioare .Am iesit amandoi pe usa si ne-am urcat in Volvo apoi am mers la aeroport .Cand am ajuns , am cumpaart bilete si ne-am urcat in avion
Timpul trecea foarte incet si dupa putin timp am adormit .
Edward statea langa mine , privindu-ma cu atentie .
Am dormit pana cand avionul ateriza la Roma .Edward ma trezi si am plecat spre Volterra.
***
Dupa putin tim am ajuuns in incaperea in acre ne asteptau Volturii .
-Edward te-ai intors ! suse Aro venind spre noi .
Ti-am adus divezi , aro! suse Edward uitandu-se atent la Caius.
-As vrea sa le avd .
Desigur , spue Edward in timp ce scotea din buzunar biletul de la Caius si ceasul .
Aro le lua in mana apoi se intoarse la Caius si la Marcus .Statura cateva minute pe ganduri , apoi se uita spre noi
-Acestea nu pot fi adevarate .Puteai sa scrii tu aceste lucruri , doar ca sa-l acuzi pe Caius .Sunt minciuni , striga Aro furios .
Urma un moment de liniste apoi continua :
-A fost decis , Edwad .Tu si scumpa ta sotie , Bella , veti fi inchisi .Sunte-ti acuzati pentru ca ati acuzat un membru al Volturilor pe nedrept .Jane inchide-I pe acesti doi vampire sau cel putin unul e vampire , spuse Aro intorcandu-si privirea spre mine .
Jane veni in cateva secunde si ne lua ducandu-ne in locul in care Aro ii spusese sa ne inchida .Ea ne conduse intr-o camera intunecata , in care ma lasa pe mine sip e Edward .
Ma uitam la el speriata .De ce nu facea nimic?Ce se intapla cu el?
Deodata l-am vazut pe Caius si pe Jason aparand in fata lui Edward .
-Buna treaba , Mitchy , spuse Jason uitandu-se spre Edward .
Am vazut cum in fata mea aparu Mitchy in locul lui Edward . Se uita putin la mine apoi disparu impreuna cu Jason si Caius in intuneric.
Bine .Acum ce sa fac?Edward nu stie unde sunt si presupun sa Alice e ingrijorata .
Am stata putin pe ganduri , apoi am scos telefonul din buzunar si am sunat-o pe Alice .Raspunse repede ca intotdeauna :
-Bella? Bella unde esti? Te caut de jumatate de zis spues eea ingrijorata .
-Edward s-a intors?
-Nu dar spune-mi unde esti inainte ca el sa se intoarca .O sa ma omoare daca va afla ca nu am avut grija e tine .
-Alice, nu prea poti afce nimic acum .Sunt in Volterra .
-Cum aia juns acolo?
-mitchy s-a transformat in Edward si am crezut ca el este .Am plecat in Volterra sa le aratam Volturilor dovezile .Acestia nu ne-au crezut si am fost inchisi , am spus eu ganditoare .
-Bine , o sa vorbesc cu ceilalti si o sa vad ce pot face ca sa te scot de acolo inainte de aveni Edward .
-Ma indoiesc de acest lucru , alice , i-am spus eu apoi am inchis telefonul .
M-am asezat pe pat si in scurt timp am adormit .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate