Belle
Au trecut 50 de ani de cand a plecat,au trecut 50 de ani de suferinta,dure si siguratate…Am incercat sa trec peste dar cu cand ma straduiam sa-l dau uitarii cu atat simteam cu ura se instala in sufletul meu mort peste iubirea pe care am smtit-o pentru acel inger.Acel inger care mintea ca ma iubeste,acel inger care mi-a adus feiricire si clipe inedite,acel inger care m-a transformat intr-o moarta vie in acea zi blestemata.
Eu sunt Bella Sawn sau mai bine zis noua Bella;cea cu pilea alba(mai alba fata de cea de dinainte)si rece,ochii de un auriu cu mici pete de caprui,parul lung pana la mijloc de culoare ciocolatii si un corp de invidiat si o gratie ne mai intalnita;nu ca vechea Bella cea impiedicata si asta din cauza ca am fost transformata in vampir la o saptamana dupa ce a plecat Edward.
“-Dupa ce am fost transformat am plecat de acasa si m-am intalnit cu un vampir pe nume Teresa.Este o fata de aceeasi inaltime ca mine,cu parul precum focul,cu o tunsoare in V si cu breton intr-o pare,fata rotunda,ochii de culoare topazului si o silieta de model,are o personalinate puternica si o mare pasiune pentru arta si moda cu care m-a molipsit si pe mine.Ea este un vampir special:in functie de sentimentele ei putea controla vreama si sa mute obiecte chiar si persoanele,aceasta putere este rar intalnita. Ea mia devenit o buna prietena de cand ne-am intalnit si mi-a propus sa ma alatur clanului ei;care era format din patru vampiri cu tot cu Teresa.Cu totii erau vampiri speciali.Liderul este Zack si avea puterea de a sterge amintirile cui voia doar uitanduse in ochii peroanei respective.Este un baiat cam de vreo 20-25 de ani,de o inaltime cam de 1,80m,parul negru,pielea nu era chiar asa de alba ca a celoranti ci de un cafeniu amestecat cu alb si asta din caza originii lui columbiana.Al doilea vampir este sotia lui Andrada,este o fata de 19 ani,de statura medie,fata ovala,cu parul blond tuns scurt facut in tepii,cu pielea alba si ochii aurii,iar puterea ei era cea de a simti si schimba sentimentele cuiva.Al treilea membru este Raul si e sufletul pereche al Teresei.El este un baiat de inaltimea in jur de 1.78-1,80m,fata rotuna,parul blond,facut in tepi si cu o fire rebela,avand puterea de a controla pamantntul facand ca plantele se creasca cand voia el,florile sa infloreasca cand isi propunea el si multe altele,iar al patrulea membru este Teresa.”

“-In prezent locuiesc cu Clanul Blod,in Forks(orasul de unde am plecat acum 45 de ani),intr-o casa din inima padurii.Casa este destul de mare;in exterior e vopsita in culoarea piersicii si are 3 etaje;are 10 camere,5 bai,o bucatarie si un living destul de mare decoarat modern:mobila este rosie combinata cu negru iar peretii sunt albi.Camera mea este la ultimul etaj,fiind singura camera.Are un balcon mare cu usi frantuzesti,peretii sunt vopsiti in alb,mobila este verde cu albastru.Camera mea e aranjata mai special:are un dulap foarete mare,un perete plin cu cd-uri si carti plus un sistem,un pat(desi vampirii nu dorm,mie imi place sa stau intainsa in pat si sa ma gandesc la umanitatea mea)o canpea albastra decoarta cu pernute verzi cu diferite modele complexe,un birou albastru cu verde pe care am un calculator si-n mijlocul camerii un covor rotund,alb pe care este asezat o masuta rotunda,din sticla.”
Inainte sa venim in Forks a trebuit sa-mi schimb numele.Din Isabella Maria Sawn am devenit Reneesme Bella Blod.Cand am ajuns in oras primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc la mormantul tatalui meu.El a murin un an mai tarziu dupa ce am plecat de acasa in urma unui schimb de focuri,iar mama mea Renee si sotul ei Phill au murit in urma cu 10 ani intr-un accident de masina.Am aflat aceste lucruri dintr-un ziar.
-Of tata!Daca ai stii ce greu mi-a fost in toti acesti ani.50de ani de singuratate,simtindu-ma fara putere,in ciuda faptului ca am o familie care ma iubeste,dar totusi simt ca acolo nu e locul meu,ca sunt in plus!Serif Sawn sunt mandra de tine!Tata sunt mandra ca sunt fiica ta!
-BELLA?!?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate