Autor:
O melodie de leagan inunda linistea,aceasta aducand cu ea amintiri vesnici vii,alinandu-i sufletul canaretului.Pacat ca o data cu terminarea melodiei venea realitatea;acea realitatea din cauza careia un inger se crede demon.
-Edward,trebuie sa te duci sa vorbesti cu ea!Ma doare sa te vad asa.ii spuse mama lui,landu-l in brate.El stia ce pe toti ii afecteza starea lui,dar ce putea sa faca?Ii era teama sa vorbeasca cu ea.Mereu isi spunea:’’Cum poate sa vorbeasca un demon cu un inger?’’
-Voi incerca mama.a spus,consolandu-si mama.
S-a decis!Nu mai vrea ca familia lui sa sufere pentru el si nici el nu mai vrea sa stea fara sa stie daca il uraste sau nu.Maine va fi ziua dezvaluirilor.Alice vazuse asta,dar nu a vrut sa ii aratea ce se va intampla.

Momentul dezvaluirilor a venit cu pasi mari.Edward se afla in fata usii nestind daca sa ciocane sau nu.Dar i-a promis lui Esme.A batut la usa,dupa a treia ciocanitura i-a raspuns Zack.
-Buna ziua!a salutat Edward politicos.Sun Edward Cullen si o caut pe Bella.-Salut!ii raspunse Zack.Eu sunt Zack Blod.s-a prezentat el.Bella e plecata,dar daca doresti o poti astepta.propune-se el lui Edward.
Teresa auzin discutia,o sunase pe Bella.
***
Edward si Bella in padure:
Fata-n fata.Nici unu nu indraznea sa rupa tacerea.Pe chipul lui Edward se citea regret si durere,iar pe chipul Bellei durere,ura si dragoste.
-Bella…eu…stiu ca te-am ranit…dar…rupse tacerea Edward,negasinu-si cuvintele.
-Dar ce Edward!?Ce mai e de explicat dupa ce mi-ai sfaramat inima?Am crezut ca o sa uit amintirile din viata mea umana,dar nu…ele sunt intiparite in mintea mea!spuse Bella printre suspine,vocea ei avand pete de ura.
Fiecare cuvant spus de ea il durea.
-Te rog,lasa-ma sa-ti explic!Dupa accidentul cu Jasper,mi-am dat seama ca fiecare clipa alaturi de mine este un pericol pentru tine.Am considerat ca daca ies din viata ta o sa fii in siguranta,dar nu a fost asa!Mi-a fost greu sa ma despart de tine,stiind ca asta o sa te raneasca,dar asa am considerat ce e mai bine pentru tine:sa traiesti intr-o lume umana,nu intr-un mistica.a spus in suspine,in ochii lui citindu-se durere.
-Pentru mine „in siguranta” insemna sa fiu cu tine.Dupa ce ai plecat tu am suferit enorm:am aflat ca prietenul meu cel mai bun era varcolac.Asta a fost un soc pentru mine,dar cu timpul m-am acomodat,pana ce intr-o zi am aflat ca Victoria s-a intors.Jacob si haita lui m-am aparat de ea,dar totusi a reusit sa ajunga la mine.I-am spus tot ce s-a intamplat si asa a decis sa ma transforme.M-a dus in inima paduri,intr-o poienita si mi-a injectat veninul.Cand m-am trezit,ea nu mai era acolo.Am hoinarit luni intregi singura,pana ce am dat de Teresa,care ma rugat sa ma altur clanului Blod;am acceptat.Dupa zece ani,cand am invatat sa-mi controlez puterea si sa lupt,am cautat-o pe Victoria.Am gasit-o in Italia,cu o armata de vampiri,vrand sa-i detroneze pe Volturi.Clanul Blod a luptata alaturi de Voulturi pentru a infrange armata Victorie,iar eu am avut onoarea sa o omor.
Dupa dezvaluirile Bellei,pe chipul lui Edward se citea uimire,durere si cel mai important dragoste.
-Imi pare asa de rau Bells.Din cauza mea a trebuit sa treci prin toate aceste lucruri.Sper ca ai putea gasi puterea de a ma ierta!ii spuse Edward cu dragoste si speranta in glas.
-Ranile provocate sunt greu se videcat…poate intr-o zi…spuse Bella cu tristete.Dar tu nu stii toata povestea Edward!Partea aceasta din istorisire nu ma cumprinde doar pe mine,ci si familia mea!isi spuse ingerul cu regret.
-Pentru tine iubirea mea am tot timpul din lume pentru a te asculta!glasui Edward dragastos.
-Bine…meriti sa stii tot ce s-a intamplat cu mine!zise ingerul cu ura-n glas.Dupa ce am luptat impreuna cu Volturi,acestia ne-au rugat sa ramanem cu ei in Italia,dar am refuzat,insa inca mai tinem legatura cu ei!spuse Bella foarte repede.

Bella:
Era in fata mea.Acel corp de zeu grecesc,acel chip perfec,acei ochi in care ma pierdeam;totul imi aduceau aminte minunate clipe de fericire.
L-a fiecare cuvant spus de el,simteam cum rana ce abiam am reusit s-o vindec,se dechide iar.Oare am sa-l pot ierta?
Am decis ca ar fi potrivit sa-i povestesc tot depre mine si familia mea.In special cum am fost transformata si cum am omorat-o pe Vitoria,totusi nu i-am spus de scutul meu.

Edward:
O aveam in fata mea.Era asa perfecta.Un corp ca de model,un chip angelic.Dar ochii ei exprimau numai durere cu fiecare cuvant spus de mine si de ea.
Mi-asi fi dorit sa o strang in brate,sa-i sarut buzele rosii.Oare m-ar putea ierta?
Incercam sa asimilez fiecare cuvant spus de ea,pana ceva mi-a atras atentia:”…cand am invatat sa-mi controlez puterea…”.Ce voia sa zica cu asta?La inceput am vrut sa o intreba,dar m-am gandit ca mai bine sa iau totul incetul cu incetul.
Cand am vrut sa-i spun cat de mult regret si sa-i explic de ce am parasit-o,cineva a iesit dintre copaci.Avea un miros oribil…judecand dupa asta inseamna ca e un varcolac.Instinctiv m-am pus in pozitie de atac.
-Bella!a exclamat varcolacul.Cand m-am uitat la ea,am vazut ce nu era speriat sau ingrijorata,pur si simplu fericita si relaxata.Oare il cuoaste?Cine o fi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate