La scoala din nou . Incepuse sa-mi displaca unele ore de scoala ,insa imi placea sa imi fac prieteni noi .Desi foarte putini , aveam cativa , care nu stateau cu mine foarte mult timp .Majoritatea timpului mi-l petreceam cu familia mea . Sau cum era la scoala , toti frati adoptivi a doctorului Cullen . Era amuzant sa fim frati ,dar uneori chiar nu-mi placea sa-i mint pe ceilalti desi trebuia .
Nimeni , nu trebuia sa afle ca sumtem vampiri , chiar adac uneori poate fi un lucru bun .De exemplu ce s-a intamplat cu mama si tata .A aflat ca este vampir si s-a indragostit de el , mai mult atunci .
- Hei , Renesmee vii ? ma intreba mama ridicandu-se impreuna cu ceilalti de la masa .
-Sigur , am spus eu revenindu-mi din visare .
Am luat-o de mana pe matusa Rosalie si ne-am indreptat imrepuna spre clasa .Cand am ajuns m-am asezat cam prin ultima banca , iar matusa mea se aseza in fata mea .Dupa cateva minute , o fata se aseza langa mine .Imi parea cunoscuta insa nu stiam de unde . Incercam sa mi-o amintesc , insa nu reuseam .
-Buna , a spus ea usor.
-Buna !
- Uite , sunt noua pe aici , ai putea sa-mi arati locurile ?
-Sigur . Eu sunt Renesmee….
-Ma numesc , Anna si de abia m-am mutat aici .
-Ok , am spus eu apoi am incercat sa fiu atenta la lectie .
Deodata , am vazut-o pe Rosalie , cum se ridica si pleaca din sala , pretinzand ca ii este rau .Da sigur ! Se intamplase ceva , si probabil ceilalti o chemasera , dar unde ?
Vroiam sa aflu sa stiu , ce se intamplase , insa eram prinsa aici , la ora de engelza .Si inca mai era jumatate de ora pana la sfarsit . Ce puteam face ?Nimic , trebuia doar sa astept si sa sper ca nu este nimic de rau .Sau daca ma gandesc mai bine , cand nu era ceva de rau ?Doar e Forks,cand a fost ceva normal aici ?
Ora aceea trecu foarte incet , numarasem fiecare minut , pana cand se auzit soneria si am tasnit in viteza pe langa noua mea colega de banca .An iesit din clasa si am inceput sa-i caut pe ceilalti . Unde erau ?Nu-i gaseam pe nicaieri . Acuma , eram convinsa cel putin ca ceva cu adevarat rau se intamplase .M-am dus in curte si am vauzt ca masina lu tata inca era acolo , exact cum o lasase cand am venit la scoala .In scurt timp , m-am plictisit sa-i caut de nebuan prin toata scoala si am luat telefonul si l-am sunat pe Jake , trebuia sa stie ceva.
-Alo, Jake , unde esti ?
- Renesmee ? Pia acasa la tine , sunt , cam cu toata familia ?De ce ?
-Jake ce s-a intamplat ?
- Probleme , vin acuma sa te iau , a spus el si a inchis telefonul .
Am asteptat in fata scolii pana l-am vazut pe Jacob venind si ne-am intors acasa .Eram foarte curioasa sa vad ce se intamplase , vroiam sa stiu adevarul .
-Deci azi e ziua de chiulit in familia Cullen sau ce ? intreba Esme , trecand prin fata mea in timp ce am intrat in casa .
-Deci , acum sunt aici . Ce s-a intamplat ?
-Intrusul … intrusul din visul tau este aici , Alice l-a vazut venind aici in Forks , imi spuse Jacob .
-Defapt e o instrusa Jake , il corecta matusa Alice .
Deci , acel cineva care imi invadase mintea era acum aici , cautandu-ma , incercand sa-mi faca ceva .Dar de ce ?Ce vroia de la mine ?Daca era acel vampir pe care eu il vazusem in vis ?Desi , era probabil nu vazusem pe nimeni , care sa semene cu el , si Alice spusese ca este o fata .Cel din visul meu era un baiat .
Am mai stat putin cu ei , apoi m-am dus sus si m-am asezat in pat . Vroiam sa ma gandesc la tot ce se intamplase in ultimele doua zile si sa le pun la cap , desi probabil nu voi ajunge la nimic , nu strica daca incercam macar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate