Edward
Ma aflam intr-o poienita,stand intins pe iarba,iar in fata mea apareau oceanele ciocolatii ai ingerului meu.Au trecut 50 de ani si in fiecare clipa meru ma bantiue amintirea acelei zi blestemate,aceea zi in care am distrus inima uniu inger;blestemata sa fie memoria de vampir!
De cand am plecat de langa ea,am stat inchis numai in camera mea,cantand melodia iubirii mele;mai iesiam la vanatoare de doua ori pe luna pentru a n-o ingrijora pe Esme.

Gandindu-ma la Bella am deciz ca ar fi momentul sa ma intorc.Intr-o ora am fost la mine in camera,facandu-mi bagajele,cand gandurile tipatoare a unui spiridus m-a trezit din visare:“Edward sigur vrei sa faci asta?Ea acum cred ca are 68de ani!Si nici nu stii daca ea mai e in Forks sau macar daca e in viata!”
-Stiu Alice!Dar trebuie sa stiu ce s-a intamplat cu ea!Am nevoie sa mai vad acei ochi,sa-i simt caldura!Si mai ales vreau sa-i justific ceea ce am facut.Vreau ca ea sa afle adevarul.I-am raspus lui Alice stiind ca ma aude.“Bine fratioare!”gandi ea entuziasmata.“Deabia astept sa o revad pe buna mea prietena.O sa-l sun pe Carlisle sa-i spun de placare si ca noi o luam inainte”planifica micul spiridus bucuros.

In sfarsit am ajuns in Forks si ca deobicei ploa.Ma aflam in fata cimitirului,gandidu-ma la cei mai rau,dar seprand sa nu fie adevarat.Citind fiecare piatra funerara am auzi o voce catifelata.Era un vampir.Avea o siluieta de model,pielea alba,parul lung pana la mijloc de culoare ciocolatii;daca nu ar fi avut ochii aurii asi fi putut sa o confund cu Bella mea.Am incercat sa-i citesc gandurile,sa aflu ce cauta un vampir intr-un cimitir,dar auzeam decat un bazait usor.
-Serif Sawn sunt mandara de tine!Tata sunt mandra ca sunt fiica ta!a spus cu tristete si mandrie frumosul vampir.Stai un pic;a spus serif Sawn,tata,nu-i pot citii gandurile…e Bella..dar cum se poate asa ceva..e..e…e vampir!!
-BELLA?!?!am sarit din ascunzatoare strigand-o.Ea auzind s-a intors punandu-se in pozitie de atac.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate