Bella please si asta era tot ce vroiam .Totul era conform planului.
Edward si Bella erau dearte de Renesmee si nu o puteau ajuta cu minic .
Trebuia sa astept semnalul lui Phil si Ashton ca sa le spun membrilor familiei Cullen ca Jake de cel mai mare avantaj pe care il aveau , Volturii .
Era foarte usor sa scapam de ei tinand cont ca luptau cu copii lunii .
-Renee nu va sti minic despre asta ! am spus eu dandu-mi un somnifer .
Deodata se auzi o bubuitura care venea din La Push . Asta era semalul . Am iesit pe fereastra si am plecat spre casa familiei Cullen . Trebuie sa ma prefac ca sunt de partea lor si ca sunt ingrijorata .
Stateau in fata casei si ma privira nedumeriti cand am ajuns la ei .

-Katherine , unde este Edward si Bella , intreba Emmet .
-Sunt la vanatoare , ii raspunse Alice .
-Renee und este ? intreba Carlisle .
-Da , dar ar trebui sa ne facem griji pentru altceva acum . am sus eu uitandu-ma spre Aro .
Acesta ma studia cu atentie . Edward nu era aici si u putea sti la ce am gandesc decat daca ma atingea , ceea ce nu se va intampla .
-Ai ceva sa-mi spui Katherine ? intreba Aro.
-Da……, am spus eu uitandu-ma in jos .
-Te ascultam !
-Stiu ce planuiesc . Nu mai sunt de partea lor dar le stiu . Au vazut ca Bella si Edward au plceta si au atacat La push .
-Sa mergem , spuse Emmett .
Am plecat spre La push impreuna cu ceilalti .Dar era ceva e care nu stiau , faptul ca Phil le pregatise o mica surpriza care sa ii descurajeze . Faceam planul mai interesant dar si mai periculos pentru ei .
Cand am ajuns haita , Jacob si Renesmee steau in fata lui Ashton si phil . Ne-am alaturat lui Sam si i-am privit curiosi pe cei doi .
Trebuia sa lupt alaturi de membrii familiei Cullen sis a incerc sa nu-l ranesc pe Phil sau pe Ashton.
Deodata langa ei aparu si marea surpriza.Membrii familiei Cullen in persoana .
Erau nedumeriti si uimiti .Jasper incerca din rasputeri sa-I calmeze dar nu reusea. Totul era in zadar . Nu aveau nicio sansa sa-I invinga .Cand copii luni vor sti ca Ashton se lupta cu Aro vor veni aici .Sfarsitul volturilor se apropia cu fiecare secunda care trecea .
-Pana aici va fost! L-am auzit pe Aro spunand .
-Nu aveti cum sa ne invingeti! tipa Phil zambind .
Era convins ca nu vor reusi sa ne invinga si eu la fel . Dar aveam o presimtire rea in legatura cu asta. Ca si cum ceva nu ar merge bine si vom pierde lupta . Nu trebuia sa ma gandesc la asta , intr-un fel sau altul puteam castiga .
-Avem toate dovezile posibile care confirma faptul ca amandoi ati incalcat legile si ve-ti fi pedepsiti , mai ales tu Phil , marai Aro nervos .
Deodata acesta ne facu semn si am atacat .Fiecare cu perechea lui , iau eu cu Phil
.-Totul merege conform planului! Am spus eu bucuroasa .
-Copii lunii lipsesc , spuse Phil prudent impingandu-ma intr-un copac .
-Dargut! Dar nu esti la fel de puternic ca si mine , am spus eu aparand in spatele lui luandu-l prin surprindere .
-Cu acesti lupi ce facem ?
-Ceilalti trebuie sa soseasca in curand .
-De ce esti asa sigura ca vor veni?
-Vor vrea sa-l apere pe Ashton . Conducatorul lor nu va permite ca Ashton sa se lupte cu Aro .
-Dar …., am spus eu cand ultimii musafiri ajunsera la petrecere.
Toti erau uimiti . Aro inlemnise . Era foarte liniste . Volturii erau putin panicati . Mi se parea ca ii pot simti frica lui Aro . II era frica pentru ca stia ca o mare batalie e pe cale sa inceapa .. Nu era sigur ca poate pleca cu viata din Forks . Copii lunii erau mai puternici si ii puteau omori . Venise ziua in care lumea vampirilor scapa de ,, Cei mai reci vampire ,, Care au existat de mii de ani .
M-am uitat la toti I am observant ca ceva lipsea . Dupa putin timp mi-am dat seama ca acele clone facute de Phil disparusera . Reusisera sa le invinga . Acum ramasesem mai putini .
II priveam si am vazut ca toti erau speriati . Puterile lui Jasper erau dinnou inutile . Atmosfera era tensionata .
Deodata Edward zambi privind-o pe Jane . Probabil avea un lan . Nu puteam sa-mi dau seamam c ear putea sa-I scoata pe acesti vampire din problema.Nu intelegeam ce are de gand sa faca .
Toti varcolacii care erau acolo se laturara si toti ceilalti , pana si Ashton . Impreuna cu Phil am incercat sa inteleg ce vroiau sa faca .
M-am gandit la toate lucrurile care mi-ar fi putut da un indiciu .Nimic nu era logic .
Aveau un plan . Era ceva ciudat . Toti stateau si ii priveau pe Volturi . Aro , Marcus si Caius , erau nelamuriti .
Dupa putin timp , garzile Volturilor ni se alaturara si ii lasasera pe cei trei vampire singuri .
In scurt timp Jane isi intoarse privirea spre noi apoi a spus :
-Atacati acum! Spus ea apoi toti sarira pe Volturi .
Lupta pe viata si pe moarte incepuse . Dar nu stiam cum de garzile Volturilor ni se alaturasera . Mereu fusesera in potriva noastra .
Aro , Marcus si Caius au luptat cat au putut de mult , dar in cele din urma au fost infranti .Cativa dintre noi au facut un foc si i-au aruncat pe cei trei imaparati .Sfarsitul lor venise . Toti eram mandrii de ceea ce facusem .
-Am reusit ! spuse Jane uitandu-se spre focul mare din fata noastra .
-Poftim? Am spus eu nedumerita .
-Multumesc Edward de ajutor ., spuse Jane bucuroasa .
-Nu m-am asteptat la asa ceva !
-Imi explica si mie cineva ce se intampla? Am intrebat eu uitandu-ma la toti vampirii din jurul meu .
-Pai acesti lupi sunt din Quilete , aici cu noi erau doar cativa si au mai venit dupa aceea , ei nu erau Copii Lunii, explica Edward.
-Iar cu ajutorul lor si a celorlalti am reusit sa-I distrugem pe Volturi , spus eJane mandra .
-Tot nu inteleg , am spus eu privindu-I pe cei doi .
-Ce anume nu intelegi Katherine? Ma intreba Bella
-Voi sunteti garzi ale Volturilor . Sunteti rai . Ne urati . De ce ne-ati ajutat?
Jane statu putin timp pe ganduri apoi vorbi :
-Sufletul meu este bun Katherine . Pe dinauntru sunt un vampir bland asa cum sunt membrii familiei Cullen . Aro ma control ape mine , pe fratele meu Alec sip e toti ceilalti . I-am slujit pe Volturi fara sa stim ca este improtriva vointei noastre . Dar intr-una din zile s-a intamplat ceva . Ceva care a schimbat viitorul .Cineva mi-a rupt lantul cu blazonul Volturilor pe care il purtam la gat de atunci cand acestia m-au gasit . Cu el , Aro ne putea control ape toti si ne facea sa-l slujim pe el sip e Marcus si Caius . Dup ace mi-am amintit tot , m-am dus la Alec si I l-am rupt si pe al lui . Apoi Alec pe a celorlalti si asa mai departe . Aro nu a vazut ca nici una din garzile sale numai are la gat blazonul .Asa ca totul a fost foarte usor . Ne-am prefacut ca inca ii slujim ca ei sa nu-si dea seama de ceea ce se intamplase . Aici , Edward mi-a citi gandurile , si vazuse ce vreau s afac si Alice la fel . Ceilalti s-au luat dupa ei .
-Ba bucur ca au disoparut ! spuse Edward apoi am plecat impreuna cu Phil si Ashton
Acum totul se sfarsise . Cei trei vampiri care ne stapaneau si se credeau zei au fost distrusi pentru totdeauna .
Cand am vrut sa iesim pe usa Emmett vorbi:
-Hei Katherine , nu e bines a umblii cu doi baieti ! sus eel razand .
-Multumesc de sfat Emmett , am pus eu apoi am iesit pe usa si am plecat .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate