Bella:
Nu!Nu poate fi adevarat…Zack si Andrada nu puteau fi….morti…
Fara sa-mi dau seama Edward oprise masina in fata casei mele.Teresa statea pe veranda si privea in gol…ziceai ca e stana de piatra,iar Raul o inbratisa.Amandoi erau sfasiati de durere.
Totul in jur era fara viata:florile erau ofilite,copacii erau parca scosi din povestile de groaza-erau asa sumbrii,iar dintr-o data a inceput sa tune si fulgere.Am concluzionat cu groaza ca toate aceste lucruri se intamplau din cauza Teressei!Raul incerca cu disprerare sa o faca sa-si revina,dar fara rost.Ter parca era pierduta in propia lume,ochii ei erau pustiu-la fel ca si natura.Puterile ii scapase de sub control(rare ori se intampla asta-numai la sentimente foarte puternice).Am luat-o pe Teressa in brate seperand ca o sa-o fac sa-si revina,dar din pacate nu am reusit;deobicei Andrada reusea sa o calmeze.
-Ter,te rog calmeaza-te!am implorat-o,suspinand.Ma durea sa o vad asa.
-Iubita,suntlanga tine…te implor revinoti…
-Edward,cheama-l pe Jasper!Poate reusete sa o calmeze.-am spus eu
-Nu-i nevoie.a spus el zambind.Sunt aproape de noi.Alice a vazut decizia ta.mi-a explicat el.
Dupa cateva minute,pe alee au inceput sa-si faca aparitia masina lui Carlisle si Jeep-ul lui Emmet.Se pare ca venise toata familia Cullen.Jasper a sarit din Jepp si s-a apropiat de Teressa.Restul familiei au venit langa mine,lasandu-l pe Jazz sa-si faca treaba.
Au trecut doua minute si am observat ca vreamea revenea la normal si natura se oprise din uscat.
-Scuze!a murmuarat Teressa.Dar cand am primit telefonul cu veste cum ca Zack si Andrada sunt morti,am intrat in soc,iar vocea de la telefon imi era asa familiara…o mai auzisem ininte sa fiu transformata!a suspinat ea.
-Trebuie sa ne povestesti tot.spuse Carlisle autoritar,accentuand cuvantul “tot”.
-Desigur!Sa intram in casa.a zis Ter.Mmm…Raul poti sa refaci ce am distrus?grai ea rusinata.
-Nici o problema!raspunse el,sarutand-o scurt.

Maya:
-Ah!!!!am tipat.Totul merge prost;EXTREM DE PROST.AO NE VA DISTRUGE DACA MISIUNA ESUIAZA!tipam ca nebuna disperata prin casa dand din maine disperata.
-Calm sis!Nu rezolvi nimic daca tipi si te agiti!imi spuse Amar razand de mine.
-Amar,cum vrei sa ma calmez,stiind ca suntem cu un picior in groapa si unul pe mal!?am tipat exasperata.Aro ne-a spus clar ca trebuie sa ne apropiem de clanul Bella si de Edward si sa-i convigem sa se alature Volturilor!?
-O sa facem si asta…spuse Amar.
-Tu chiar n-ai minte!Edward si Bella au inceput sa fie apropiati…periculos de apropiati!Iar Zack ne banuieste,fiindca nu stiu cum dumnezeu a reusit sa vada o amintire cu noi si cu Aro,Marcus si Caius…am zis arancandu-mi mainile in are.
-Hmmm…..atunci exista doar o solitie.a zis Amar diabolic.
-Si care ar fi aceea,domnule Sti-Tot.i-am spus ironi.
Ii scoatem din joc!
-Dar cum?Nici macar nu stim unde sunt.
-Tu nu sti,dar eu da.graise Amar,zambind diabolic
-Explica-te!
-Pai,vezi tu,Bella mai are o putere pe langa cea cu scutul si anume un fel de foc si are probleme cu el,adica nu poate sa-l cotroleze.mi-a expicat el
-Mda Enstine si cu ce ne poate ajuta!?
-Lasa-ma sa acontinui si nu ma mai intrerupe.
-OK!
-Asa!Raul il cunoaste pe Ruy si le-a povestit despre el,asa ca Zack si Andrada au plecat sa-l caute.In urma cu doua zile am auzit o conversatie dintre Raul si Teressa in care spuneau ca Zack si sotia lui se afla in Egipt si ca vor mai sta pe acolo o vreme.-Esti un geniu fratioare.l-am felicitat.

Ne aflam in avion,asteptans sa ajungem in Egipt.O data asunsi acolo ii vom cauta pe Zack si iubita lui.

Dupa doua zile de cautari neincetate,i-am gasit intr-o cabana de pe malul Nilului.
-Maya,Amar!?a zis Andrada uimita.Ce cautati aici?
-Pe voi!am spus scurt si aspru.
-Iubito!a strigat Zack.Stai departe de ei!
Intr-o fractiune de secunda i-am imobilizat.Amar i-a paralizat,iar eu l-am creat o iluzie mai speciala.I-am tinut cu iluzia in timp ce Amar ii dezmembra,supa care le-a dat foc.
Multumita,am scos telefonul din buzunar si am apelat-o pe Teressa…Razbunare,dulce razbunare!Yupy…cu acest plan am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura,Desi Teressa nu-si mai aduce aminte de viata umana,tot i s-o fac sa sufere la fel cum m-a facut ea pe mine.
-Alo!?s-a auzit vocea Teressei
-Dragii tai prieteni Zack si Andrada tocmai au parasit aceasta lume!
-Poftim!?am auzit-o tipand,dupa care a urmat un pocnet-semn ca a scapat telefonul.Am inchis si am aruncat telefonul in apa.
-Aro va fi acum suparat.zise Amar.Chiar il voia pe Zack in garda.
-Zack condamna misiunea.am spus simplu.Iar Aro a spus sa facem orice pentru o indeplinim misinunea.am zis accentuand “orice”
-Cat poti fi de rea surioara!imi zis razand Amar
-Eh…Hai la cupmaraturi!am strigat fericita.Am auzit ca in Egipt se gasesc cele mai frumoase bijuterii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate