Bella:
O liniste amagitoare s-a lasat in casa.Toti asteptau ca eu sa incep sa spun toata povestea.
-Totul a inceput dupa trei ai de cand am fost transformata si mi-am descoperit scutul.am inceput sa zic.Uneori imi mai invadau mintea amintirile din viata umana,dar erau amintiri dureroase si simtem cum incepe inima sa-mi arda,iar cand ma uitam spre un obiecat acestea se prefacea in cenusa,indiferent de cee era :inflamabil sau neinflamabil.Luni la randul mi s-a intamplat asta.Zack s-a interesat,dar nu a gasit multe.Raul a inceput sa ma antreneze.Incepeam sa ma descurc mai bine,chiar am crezut ca am scapat de aceasta putere ciudata.Si zic ciudata pentru ca numai eu vedeam flacarile.am facut o pauza pentru am pune in ordine gandurile.Toata lumea era concentrata pe mine si asteptau sa continui.Cred ca v-a spus Edward ca dupa zece ani am invatat sa-mi stpanesc puterile si am plecat in cautarea Victorie pentru a o distruge.O data cu lupta a inceput totul:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Inaintea luptei:
-Bella,e timpul.m-a strigat Hedi.Intr-o ora sa fi in sala de condilui.-O sa fiu.am spus.

-A venit toata lumea?a intrebat Aro
-Da!am raspuns la unison.
-Obiectivul nostru e distrugerea armeatei cotropitoare.Nu lasati pe nimeni in viata.ne-a poruncit Marcus
-Victoria e a mea!am spus ridicand mana.
-Daca asta iti doresti,asa va fi!Acum la lupta Voulturilor.a poruncit Aro.

Lupta a inceput.A trebuit sa omor o suta de vampiri nou-nascuti pentru a ajunge la Victori.Nu a fost usor caci Victoria si-a construit bine armata.Majoritatea erau vampiri cu puteri speciala.Unu chiar au reusit sa treaca de scut,dar i-am nimicit pe tori.

-Mai,mai,mai…Pe cine aveam aici!a spus Victoria sarcastica.Nu te-ai schimbat deloc de cand ne-am vazut ultima data.a inceput sa rada.
Intr-o clipa a fost langa mine si m-a apucat de gata,dupa care m-a aruncat la trei metri departare,daraman tot ce-mi statea in cale.
Atunci lupta s-a declansat.La inceput nu mi-am folosit scutul.A fost o lupta egala.Apoi am observat ca ma blocasem :simteam,auzeam,miroseam,dar nu ma puteam misca.Se apropia de mine incet,zambind triunfator.
-Scorpie!Ce mi se intampla?
-Nimic scumpo!Doar o sa mori!Asta li se intampla celor care ma sfideaza!]
-Tu o sa fi cea care v-a arde!
-Vorbeste cea care isi dorea sa moare!a zis razand.Tu vorbeste!?Tu care ai fost doar o simpla jucarie pentru un vampir care dorea sa-si testeze controlul!?Tu,care te-ai indragostit ca o proasta ce esti de cineva care nu era de tine,de o iluzie!?Tu,care ai crezut minciunile pe care ti le spunea scumpul tau Edward!?imi reprosea in timp ce se plimba in jurul meu.La inceput m-ai intrebat de ce vreau sa te transform,uite acum si raspunsul la intrebarea ta :pentru a trai vesnic cu aceasta suferinta!mi-a spus pe o vocea cu doua octave mai sus.
La aceste cuvinte am inceput sa simt ca inima imi ia foc!Dintr-o data m-am simtit libera si am vazut-o pe Victoria intepenita.cu spatele intr-un copac.Era terifiata.Striga de dure,de frica ;ma implora sa termin,sa o crut.Eu parca nu auzeam ce spune,doar o vedeam ca arde.Simtem o satisfactie ciudata ;ma simtem de neinvins.Am inceput ca prin vis sa aud strigate de disperare din toate prtile.Victoria deja se transformase in cenusa,iar in jurul meu aproximativ douzaci de vampiri ardeau.Toti ma implorau sa ma opresc,dar nu puteam….imi doream sa ma opresc…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Edward:
O vedeam pe Bella cum se cripsta de durere.Ma durea sa o vad chinuindu-se…am observat ca nu mai putea continua.
-Gata Bella!Nu te mai chinui.E de ajuns atat!am spus pe un ton calm,dupa care am luat-o in brate.Si spre mirearea mea,mi-a raspuns la imbratisare.

Dupa povestea spusa de Bella,m-am apropiat mai mult de ea.Acum ma intealegeam cu ea foarte bine.Desi vedeam ca Bella are unele retineri.Dupa o luna am aflat ca Jacob disparuse,s-au mai bine zis fusese pedepsit pentru ca s-a indragostiti de un vampir.Bella a fost distrusa,dar cu timpul si- revenit.Familiile noastre erau mai apropiate.
Zack si Andrada inca il mai cautau pe Ruy.Tot ce au putut afla e ca nu mai este in garda Voulturilor si ca se ascunde de acestia,fiindca vor sa-l distruga pentru ca a incalcat ordinele.
Bella inca mai avea probleme cu focul si de aceea evita sa aiba sentimente puternice.
Maya inca mai avea sperante de a fi impreuna,iar Amar spera sa fie cu Bella.Si sincer de fiecare data cand o vedeam pe Bella cu Amar gelozia punea stapanire pe mine si ma bagam intre ei.Desigur,Bella a observat acest lucru si mi-a spus ca e treaba ei cu cine umba si ce face,asa ca pe viitor sa imi vad de treaba mea,deoarece eu si ea suntem doar prieteni…asta crede ea!Dar stiu ca vrea la fel de mult ca si mine sa retraim clipele fericite de mult pierdute.Desigur in cucerirea Bellei am concurenta,pe Amar.
Astazi am stabilit cu Bella sa mergem la vanatoare.Dar ce nu stie Bella e ca va avea parte de multe surprize!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate