Jacob:
-Bella,tu il mai iubesti?
Avea privirea pierduta printre copaci.In ochii ei se citea durere si tristete.
-Da Jacob,il mai iubesc!mi-a spus suspinand.
- Dar dupa durerea care ti-a provocat-o,ai putea sa-l ierti?am spus incet,in glas cunoscundu-se teama.Eu o iubesc si indiferent de raspus voi lupta pentru ea.
-Nu stiu…mi-e frica…daca o sa ma raneasca iar?Jacob nu mai vreau sa sufar….
Am luat-o in bratea si am tinut-o asa timp de cateva minute pana mi-a spus ca trebuie sa plece.M-a pupat pe obraz si a disparut in padure.

-Trebuie sa vorbesc cu Edward!mi-am spus,dupa care am plecat sprea casa lui.Din cate mi-a povestit Bella,el poate citi gandurile.

Edward:
Eram in fata usi.Inainte sa intru in casa am incercat sa ma calmezi,dar nu prea am reusit.Cum am intrat in casa,pianul meu mi-a aprut in fata.
Intr-o secunda am fost in fata lui,lasandu-mi degetele sa-mi alunece pe clape.O melodie a inceput sa umple linistea camerei.Parca ma ajuta sa ma calmez.Exprima durere si dragoste.Dupa doua minute mi-am dat seama ca melodia era una a lui Beethoven-Love story
Se potriva perfect amintirilor mele si sentimentele ce ma acaparau in acel moment.
« Cullen trebuie sa vorbim!Te astept pe Teritoriul Neutru !Daca tii cu adevarat la Bella,vin-o! »Hmm..acest gand nu mi se parerea cunoascut!Ultima parte m-a motivat pentru a ma duce!

Pe Teritoriul Neutru-Edward si Jacob
Autor:
Cerul era limpede.In padure totul era linistit…o zi asa perfecta;poate prea perfecata…
Asa si era.Aceasta zi prevedea calmul din dinainte furtunii…
In mijlocul padurii stateau un varcolac si un vampir.Nici unu nu voia sa distruga linista,dar pana la urma vampirul a luat initiativa :
-Am venit poatie!a spus cu venin Edward.Treci la subiect!i-a comandat vampirul.
-Asta avea de gand sa fac Cullen!O iubesc pe Bella!i-a spus Jacob cu zambetul pe buze.
-E imposibil!!!a strigat Edward furios,speriind toate pasarile.Un varcolac cu un vampir nu vor fi niciodat impreuna!a spus calm.
-Eu voi face imposibilul posibil,lipitoare!spuse Jacob cu un zambet inganfat pe fata.Voi lupta pentru ea!
-Ce te face sa crezi ca eu voi sta deoparte,poatie!?!Am un avantaj in fata ta Black:ea ma iubeste!i-a spus in timp ce se indrepta spre copaci.Aceste ultime cuvine au fost ca o palma pentru varcolacul nostru.

O nou poveste a inceput.Un triunghi amoros s-a format.Startul la lupta pentru dragostea frumoasei vampirite a inceput.
VARCOALC vs VAMPIR

Jacob:
« E ma iubeste… »Aceste cuvinte imi tot sunau in minte.
Stiam asta…dar sa aud asta de pe persoana pe care Bella o iubeste,a fost dureros.Parca o sageata mi-a trecut prin inima.

Are dreptate Cullen:el are un avantaj!Dar are si un dezavantaj:a ranit-o!

Edward:
Un varcolac sa iubeasca un vampir?!?!Asta e imposibil!
-Calmeaza-te Edward!imi spuse Jasper.Nu pot suporta atata ura,furie,gelozie…ma coplesesc…si in plus o sa faci sant in casa la cat de plimbi de colo colo!
-Nu pot sa ma calmez…am spus printre dinti.
-Poate te ajut eu!spuse Jazz zambind in timp ce imi trimitea valuri de calm.
-Merci Jazz!a spus in timp ce ma asezam langa el,pe canapea cu un oft si mi-am pus capul in palme.
-Ai vrea sa-mi zici de ce esti asa de suparat?m-a intrebat Jazz,ingrijorat
-Am decis ca sa lupt pentru a ma impaca cu Bella!am spus dintr-o suflare,hotarat.Dar asta nu e tot. « Poti sa ai incredere in mine!gandise Jazz »
Dupa ce i-am povestit totul cu lux de amanunte lui Jasper,aceasta a ramas confuz.Cand a dat sa spuna ceva,a intrat Alice val-vartej in casa.
-Un arde surioara!am intrebat-o razand.
-Edward Cullen de ce nu mi-ai spus ca vrei sa te impaci cu Bella?a intrebat dea dreptul suparat.
-Urma sa anunt toata familia.am spus radicand din umeri.
-Minti!Daca era asa asi fi vazut!Voiai sa ti totul secret intre tine si Jaspar.spuse Alice facand o fata de catelus trist.
-Daca era asa,acum nu te-asi mai fi rugat sa ma ajuti!i-am spus facandu-i cu ochiu’.
-Da!?!tipase ea,dupa care a inceput sa sara si sa bata din palme.Alice e un vampir hiperactiv.
Dupa doua ore de facut planuri cu Alice si Jasper,s-a strans si familia.I-am chemat pe toti in living si le-am dat vestea.Carlisle,Rose si Emmet s-au bucurat si m-au felicitat,iar Esme m-a luat in brate si mi-a spus ce mandra e de mine.Se bucura cel mai mult de decizia mea.Ea tin la Bella ca la o fiica,la fel si Carlisle.Le-am povestit la toti ce s-a intamplat azi.
-Cum e posibil ca un varcolac sa iubeasca un vampir?a intrebat Carlisle si Rose la unison.
-Asta ma intreb si eu!am spus.
-Nu-ti fa griji Eddi!imi spuse Emmet.Noi te vom ajuta s-o recuceresti pe Bella.Daca ai nevoie sa elimin cainele, o fac cu mare placere.imi spuse el zambind.
-Merci pentru oferta frate!i-am raspuns.Cand eram pe cale sa mai spun ceva,gandurile lui Alice mi-au invadat mintea.Bella,Raul si Teresa s-au inscris la liceu.Perfect!Toata lumea se uita confuza la mine,inafara de Alice.Mi-am vazut fata in mintea tuturor:aveam un zambet tampit pe chip.
Jacob,pregateste-te sa pierzi!
-Familie,e timpul sa ne-nscriem la liceu!am spus eu si Alice deodata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate