Bella:
Mai era o ora pana sa apar Alice.M-am dus si mi-am facut un dus.Asta ma relaxa.
Chiar mi-a fost dor de Alice si pasiunea ei pentru moda si cumparatuiri.Inainte imi displacea acest lucru,dar acum ma bucura.Impreaja lui Alice ma simt si eu fericita.Ma molipseste cu enutuziasmul ei.Mi-am luat hainele,m-am imbracat si am coborat jos.Mai erau cateva minute si Alice trebuia sa apara.Am saluatat pe toata lumea,alaturandu-ma lui Zack la un joc de sah.Cand ma pregeteam sa fac urmatoarea mutare,am auzit o masina oprindu-se.A venit Alice.
-Buna dimineata Alice!am salutat-o politicos.
-Neata Bell!Esti pregatita pentru o zi intre fete?ma intraba ea entuziasmata.Ce a vrut sa zica prin ‘’o zi intre fete’’ ?Si atunci am vazut cum din Porche-ul ei au iesit Esme si Rosalie.
-Andrada,Teresa sunteti gata de plecare?a intrebat Alice.
-Sigur!i-a raspus Teresa.
-Ce ma bucur sa te revad Bella!imi marturisi Esme lundau-ma in brate.
-Si eu ma bucur sa va vad pe tine si pe Rosalie!desi parea cidat acesta era adevarul si ce m-a mirat cel mai tare era faptul ca Rose m-a imbratisat si mi-a zambit.
Dupa ce Rosalie si Eseme au facut cunostinta cu Andrada,Teresa,Raul si Zack am plecat spre Seattle. Drumul a fost scurt si tacut.
-Am ajuns!ne spuse Alice entuziasmata.Sunteti gata de o zi de distractie intre fete?a spus ea razand.
Alice si Teresa au luat-o in fata,porucindu-ne sa le urmam.S-au impretenit asa de repede,la fel si Rose,Andrada si Esme.
Alice cu Teresa au in comun pasiunea pentru moda si cumparaturi,iar Rose cu Andrada pasiunea pentru masini.Alice ne-a plimbat prin tot mall-ul,intrand in zece magazine diferite cu rochii de seara,punandu-ne sa probam tot felul de modele de rochii,alegandu-ne fiecare cu trei rochii splendide.Dupa am intrat intr-un magazin cu pantofi.
-Sunt minunati!a exclamat Rose cu sclipire in ochii.
Cand am terminat de cumparat pantofi,Esme a luat cu asalt un magazin de bijuterii.Parca era un copil intr-un magazin plin cu jucarii pe placul lui.
-Care are chef de patinat?a spus chicotin.
-Ar fi distractiv!spusese Rose zambin.
Am stat la rand pentu a inchiria patinele,dapa care am intrat pe gheata.Nu era prea aglomerat.Alice parca era o patinatoare profesionista,facand tot felul de scheme,acompaniata de Teresa,iar Rose era asa gratioasa si frumoasa.Esme parca era un inger.Andrada o egala pe Rose.In jurul patinoarului sau adunat o mulime de oameni care ne priveau.Era asa distractiv,parca eram in rai,mergand pe un nor.In momentul acela am simtit ca pot sa fiu din nou fericita.
-Ar trebui sa facem asta mai des!a spus Eseme,fericita.
-Ai dreptate.Ne-am simtit asa de bine!am spus zambind.
-Pacat ca trebuie sa mergem acasa!a spus Alice facand o fata de catelus trist.
-Alice,Rose,Esme v-ar face placere sa veniti saptamana viitoare la o cursa de masini?Particip la ea si mi-ar face placere sa veniti sa ma vedeti cum castig!le propunese Andrada.
-Sigur ca vom veni.Ne va face placere.Asa o sa ne putem cunoaste mai bine cu toti.Familia mea cu familia ta.zise Esme matern.
Pe drumul de intoarcere fiecare a fost prins intr-o convorbire.Alice si Teresa vorbeau despre ultimile colectii de toamna-iarna aparute,Andrada si Rose depre ultimile masini aparute,iar eu si Esme despre ce am mai facut in tot acest timp,evitand amanute despre Edward,atat eu cat si Esme.Acasa nu era nimeni,se pare ca Zack si Raul erau la vanatoare.Ne-am luat la revedere pe radn de la Alice,Rose si Esme,promitan ca o sa venim intr-o vizita pe la ei.Andrada si Teresa si-au dus cupmaraturile in camera dupa care au plecat la vanatoare.Eu am ramas acasa,cantand la pian,iar dupa m-am dus sa-mi pun hainele in dulap.Cand am vrut sa ma pun pe pat,am vazut un bilet agatat de perna.
„Bella,
Te astept maine la pranz in poienita din inima paduri.
Te rog sa vii!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate