Bella:
Liceul.Nu s-a schimbat prea mult.Toti elevii vorbeau despre noii veniti in oras,aceeia fiind familia mea si familia Cullen.Dupa cate am auzit,si ei se inscriu la liceu.O sa-l vad pe Edward tot timpul.Of,cum voi reusi sa rezist durerii care ma cuprinde de fiecare data cand il vad,cand il simt aproape…?
Ne aflam in fata secretariatului,asteptand sa ne luam orarele.
-Buna ziua!ne salutase o femeie tanara,cu fata ovala,ochii mari,albastri,nasul mic si drept,buzele mari,carnoase si cu parul blond,tuns bob.Voi trebuie sa fiti familia Blod!spuse zambind.
-Asa este!Eu sunt Raul,cea din dreapta mea e Teressa si cea din stanga Bella.
-Incantata!Aceastea sunt orarele voastre si o harta a liceului.
Raul si Teressa au prima ora engelza,iar eu istoria.
-Ne vedem la praz,Bella!mi-a spus Teressa.
Cand am intrat in clasa,toata lumea se holba la mine.Le-am zambit tuturor si practic baietii salivau.Mi-am cautat o banca unde sa ma asez si am gasit :ultima banca,de pe randul din mijloc.Se pare ca voi sta singura.Profesoara a venit imediat dupa ce a sunat clopotelul.Era o doamna in varsta.
-Buna ziua copii!Eu sunt doamna Morise si voi fi profesoara voastra de istorie.Pentru inceput o sa incepem cu o recapitulare.
Dupa cinci minute de la inceperea orei,pe usa a intrat Rosalie si se pare ca va sta langa mine.Rose s-a scuzat de intarziera,dupa care doamna Morise a invitat-o sa ia loc.
-Buna Bells!m-a salutat Rose,dupa care s-a asejat pe scaun.
-Buna Rose!
-Hei Bella,ce-ai zice daca daca dupa ore mergi cu mine si Alice la cumparaturi?mi-a sugerat Rose.
-Mmmm….sigur.am spus fara sa ma gandesc.
Ora de istoie s-a terminat.Mi-am luat la revedere de la Rose si m-am indrept spre urmatoare ora.Se pare ca aveam fizica cu Jasper.Dupa fizica,aveam arte cu Teressa.Pranzul a decurs bine.Am stat la masa cu Teressa,Alice si Rose,iar Raul a stat la alta masa cu Emmet,Jasper si Edward.Uneoiri privirea mea se inatlnea cu privirea lui Edward.Simtem cum ma pierd in caldura ochilor lui.

Edward:
Din nou la liceu.Stiu materia pe de rost.Daca n-asi fi vrut sa fiu aproape de Bella,nu mai m-asi fi inscris.Am avut grija ca biologia sa o fac cu Bella.La pranz,privire mea si a Bellei s-au intalnit.M-am pirsut total in ochii ei.Ma simtem asa liber si cel mai importat am simti ca inca ma mai iubeste,dar fiindca soarta este impotriva mea a trebuit sa sune clopotelul.Am vazut-o pe Bella cum a tresarit cand l-a auzit.S-a ridicat de pe scaun,si- luat genata si a plecat.

Am ajuns ultimul la ora.Cand am pasit in clasa,un miros de vampir m-a izbit.Imi era necunoscut.Am cautat sursa mirosului.Venea din ultima banca.de pe randul de la fereastra.Era o fata cu parul lung si negru,fata in forma de inima,ochii aurii,buzele mari,rosii si perfect conturate.Se uita la mine si imi zambea. « Ce bine ca nu suntem singurii vampiri din scoala »Ce vrea sa spuna ca ‘’noi’’?M-am indreptat spre ea,doarece am observat ca era singurul loc liber din clasa.
-Buna!Eu sunt Maya!mi-a spus zambind,intanzandu-mi mana.
-Incantat!Eu sunt Edward.i-am raspuns politicos.
-Ce bine ca eu si fratele meu nu suntem singurii vampiri!mi-a spus batand din palme.Deci mai are un frate.Pe fratele meu il cheama Amar.Noi suntem de origine indiana.a continuat ea.
Dupa intrarea profesoarei,a continuat sa-mi povesteasca depsre ea si Amar.Dupa terminarea orei m-a invitat pe mine si familia mea sa trecem pe la ei.La inceput am ezitat,dar am acceptat.Mi-a dat adresa,dupa care fiecare ne-am inderptat spre ora urmatoare.
Maya este o fata simpatica si foarte energica.Mi se pare de treaba,iar ganduriele ei sunt pe masura.Maya mi-a povestit despre puterea ei:poate creea diverse iluzii numele ei insemnand ‘’iluzie’’.Fratele ei,Amar,are putri telechinetice,adica poate mutea lucruri cu puterea mintii.
Am ajuns in fata clasei de biologie.Imi aducea amintea de toate clipele frumoase petrecute cu Bella.M-am ajezat in banca noastra,asteptand-o pe Bella sa apara.N-a trebuit sa astept prea mult.A venit,dar se pare ca nu era singura.Era insotita de un vampir!?!?!Baiatul era inalt,avea parul scurt,negru aranjat in toate directiile,fata in forma de inima,ochii auri,buzele perfect conturate.Semana cu Maya,deci el ar trebui sa fie fratele ai,Amar.
Bella parea fericita.Cand am vazut ca Amar s-a aplecat spre ea si a pupat-o pe obraz,m-a cuprins gelozia.Deja il urasc.Ca sa nu ma reped sa-i rup gatul,a trebuit sa rup o parte din banca.
Imediat ce a plecat Amar,Bella a pasit in clasa.Se uita dupa un loc liber,iar spre bucuria mea,singurul loc liber era langa mine.Dezamagita s-a indreptat spre mine si s-a asezat pe locul liber.M-a ignorat complet.Ora a trecut repede.
Am avut istoria cu Amar.Am facut cunostinta cu el,dar nu prea am vorbit.Era la fel ca sora lui.Am incercat sa-i citesc ganduriele si am aflat ca o place pe Bella mea.Un marait mi-a scapat printre dinti.Cand am continuat sa citesc din nou ce gandeste,ceva m-a blocat.Banuiesc ca era din cauza puterii lui.Deci sunt in dezavantaj.Celelalte ore au trecut repede,iar eu am fost tot timpul incordat.
******
Ne aflam in jeep,indreptandu-ne spre casa Mayei.Cand am ajuns,am observat doua masini:un Porche si un Audi.Ceva era ciudat la mijloc.Audi-ul mi se parea cuncut,iar Alice se comporta ciudat de cand am plecat de acasa.Tot traduce in gand o melodie in diverse limbi,deci clar ascunde ceva.Am sunat la usa si ne-a raspuns Maya.
-Intrati va rog!ne-a spus zambareata.
-Maya,ei sunt familia mea.Alice si sotul ei Jasper,Rosalie si sotul ei Emmet,Esme si sotul ei Carlisle.am spus artand spre fiecare.
-Incantata!a spus,dand mana cu fiecare.Sper ca nu va suparat,dar fratele meu a mai invitat pe cineva.a spus aratand spre sufragerie.Cand m-a intor a vazut-o pe Bella si familia ei.Bella aici?!?!Eram umit si la fel si ea.
_____________________________________________________

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate