Bella:
Aveam sportul.Va fi asa plictisitor.Profesorul ne-a pus sa facem incalzirea.Baietii jucau baschet,iar fetele volei.Eu stateam pe banca.
-Buna ziua!Ma scuzati de intarziere.am auzit un baiat ce vorbea cu profesorul.Nu stiu din ce motiv mi-a atras atentia.S-a dus in vestiar sa se schimbe,iar eu m-am intors sa privesc in continuare meciul fetelor.Erau asa airite.Daca stau bine sa ma gandesc si eu eram asa inainte :foarte impiedicata.Eram un pericol public la ora de sport.Un mic chicot mi-a scapat cand imi amintisem.
-Ce e asa amuzant?m-a intrebat cinvea.Cand m-am uitat langa mine statea un vampir.Era un baiat m-ai inalt ca mine,fata in forma de inima,ochii mari,aurii,iar buzele ii erau perfect conturate.Avea parul scurt si negru,aranjat in toate directiile.Arata chiar bine.
-Mmmm…nimic.am spus
-Ok.Eu sunt Amar.mi-a spus in cele din urma.
-Bella.Incantata!am zis intainzand-i mana.
-Credeam sa suntem singurii vampiri din scoala.zise zambind.

-Noi!?am intrebat nesigura.
-Da…eu si sora mea,Maya.Am venit din India.ce zambet frumos avea.
-Super!Daca nu sunt cam curioasa,care e povestea voastra!
-Pei nu prea imi aduc aminte cum s-a intamplat.a spus trist.Acum imi pare rau ca l-am intrebat.Tot ce stiu e ca eu si sora mea ne indreptam sprea casa,cand in fata nostra a aparut de nicaieri un barbat masiv si intr-o fractiune de secunda am simtit o durere chinuitoare.Cand m-am trezit,ma aflam intr-o padure.a spuse zambind.Si de atuncea am umblat cam prin toata lumea.a spus zambindu-mi.
-Interesant.Si ai puteri speciale?
-Dap.raspun-se mandru.Eu am un fel de puteri telechinetice,adica pot sa mut lucruri cu forta mintii,dar nu si oamnei.mi-a explicat vazandu-mi fata nedumerita.Iar Maya poate crea iluzii.Dar tu ?
-Nimic special.a spus dand din umeri.Am un scut,care ma protezeaja de orice si oricine.
Ora s-a terminat,iar Amar s-a oferit sa ma conduca spre urmatoarea ora.Imi placea de el.Este o persoana sociabila si ma simt bine cu el.Ma face sa zambesc din aproape nimic.Am ajuns in fata salii de biologie,iar el mi-a spus pa dupa care m-a pupat scurt pe obraz.Cand am intrat in clasa,mii de amintiri m-a izbit din plin…..asa placute,asa dulci….Revin-o pe Pamant Bella….au fost doar niste minciuni,a fost si nu va mai fi.
M-am uitat dupa un loc liber(inafara de cel unde era Edward) dar nu am gasit.M-a resemnat si m-am indreptat spre banca…..Atatea amintiri….Of….L-am ignorat toata ora,desi in mintea mea se derula tot felu de amintiri.
Dupa ore m-am intalnit cu Amar in parcare si m-a invitat la el acasa.
Am vorbit cu familia mea si au fost de acord.Acum ne aflam in masina mea cu Teressa si Raul,iar Zack si Andrada au luat Porche-ul.Am ciocanit de doua ori in usa si mi-a rapuns Amar.
-Buna Bella….ma bucur ca ai venit.Intra te rog.
-Buna Amar!Ei sunt familia mea.Teressa si Raul si Zack si Andrada.
-Incantat.Ea e Maya,sora mea.a spus aratand spre ea.Ne-am asezat pe caneapea si am inceput sa povestim.Dupa o ora s-a auzit o bataie in usa,iar Maya s-a dus sa deschida.Am auzit o voce asa de catifelata,Imi parea cunoscuta.Cand persoana respectiva s-a intors,am ramas socata….Edward!!!
-Edward!?Te simti bine?a intrebat Maya ingrijorata.
-Aaaa….mda….a reusit sa spuna in cele din urma.
-Ok!Ei sunt familia Blod.a spus Amar si Maya la unison.
-Ne cunoastem!a ciripit Alice.
-Perfect atunci!a spus Maya batand din palme.
-E timpul pentru “Jocul Vampirilor”!a tipat Maya
Toti ne uitam ciudat.La ce se refereau?
-Toata lumea in curtea din spate !a zis Amar
Cu totii ne-am indreptat spre usa care dadea spre curtea din spate.Ni s-au explicat regurile si etapele jocurilor.
-Bun…sa recapitulam:jocul va afea trei probe:1.Fara Ocolisuri,2.Esti in stare…? si 3.Cat rezisti sa….?a strigat Maya.
-Iar regurile sunt: ‘’Fara ocolisuri’’ se refera sa spui adevarul gol-golut la tot ce esti intrebat,’’Esti in stare…?’’ e un fel de provocare,iar ‘’Cat rezisti sa…?’’ e o proba speciala.Castigatorul va primi ce-si va dori,indiferent care e acel lucrul.a spus Amar.
-Cat de tare e jocul asta!!!tipase Emmet entuziasmat.
-Sa inceapa proba numarul unu!au strigat fratii Sing in cor.Sa ne asezam intr-un cerc,iar cel care v-a ramane cu perna in mana cand se opreste muzica,va trebui sa raspunda la o intreabre pusa de o porsoana care v-a fi aleasa de participanti.a explicat Maya.Daca nu veti raspunde la intrebare sunteti eliminati.a spus intr-un final.Si la fiecare proba vor fi trei elimniati.
Muzica a inceput.Perna era aruncata de la Rosalie la Alice,de la Alice la Emmet,de la Emmet la Carlisle,de la Carlisle la Zack,de la Zeck la Esme,muzica oprindu-se fix cand perna a ajuns in mana la Raul.Zack a fost cel care la intrebat.
-Raul,spune-ne cum ne-am intalnit!i-a ordonat Zack lui Raul cu un zambet increzut.
Raul ezita.Era stanjenit.Raul nu e niciodata stanjenit.Hmm…oare ce s0a intamplat?
-Pey…aaaa…mmm…am….REFUZ SA RASPUND!a strigat dintr-o data Raul,provocandu-le lui Zack,Teressa si Andrada rasete puternice.
-Esti eliminat!am auzit vocea lui Amar.
Muzica a inceput din nou.Edward,Alice,Andrada,Zack,Esme,Carlisle,Maya,Amar……iar cel care a ramas cu perna cand muzica s-a oprit la Jasper.Edward a fost cel care l-a intrebat ceva,ce a refuzat sa raspunda asa ca a fost eliminat,dupa el a urmat Andrada.
-Proba numarul doi e preferata mea!a spus Maya zambind malefic.S-a dus pana in casa,intorcandu-se cu un bol plin cu biletele.Fiecare v-a trage cate un bilet din bol si va trebuie sa faca ce scrie pe bilet si desigur cei care nu fac ce spune biletul sunt eliminati.Se vor face eliminari pana vor ramane doar patru.Primul care a tras un ravas a fost Esme.
-Esme esti in stare….sa te dezbraci si sa alergi in jurul case?a cictit biletul Carlisle,razand
-CE!!!Refuz!
Daca ar fi fost om s-ar fi facut rosie ca racul de suparare.Emmet era pe jos de ras.A urmat Carlisle.El trebuia desmembreze un vampir,dar a refuzat.La fel si Teresa,astefel mai ramanand in joc Maya,Amar,Edward,Emmet,eu,Rosali si Alice
-Edward,trage un bilet!l-a indemnat Maya.
-‘’Esti in stare….sa ii spui o declaratie de dragostei persoanei din drapta ta’’?a citit Edward,uitandu-se in dreapta lui.Pe fata lui se citea uimire si dezamagire.
-Emmet,m-au vrajit buzele tale,ochii tai mult mi-au placut.Esti o sta stralucitoare,ca tine n-am mai vazut.a spus Edward,instrambandu-se la fiecare cuvant rostit.
-O,Eddi nu stiam ca simti asta despre mine!a spus Emmet,dand din gene si dintr-o data a inceput sa rada,zguduind gemurile.
A venit randul lui Emmet,care trebuia sa o tunda pe Rosalie.
-Daca intraznesti sa faci asta,jur ca te dezmembrez si iti arunc fiecare parte in corp in parti diferite a Washinton-ului.a tipat Rose,de-a dreptul furioasa.Evident Emmet a refuzat.Rosalie trebuia sa manance pamant si frunze,dupa care sa bea o bere.A refuzat fara sa stea pe ganduri.Alice a refuzat inainte sa traga biletul,vazand ce o asteapta.Si asa am ramas doar eu,Amar,Maya si Edward.
-Proba trei!au strigat la unison toata lumea.
-Bella,cat rezisti sa….a inceput Amar sa zica,scotand o hartie dintr-un castron,zambin malefic….sa il saturi pe Jasper.a spus Amar dintr-o dat.
Alice se uitat urat la Amar,Japer ma implorea din priviri sa refuz.
-Deloc….refuz…am spus intr-un sfarsit.
Edward si Amar au refuzat si ei ce li s-a dat,astfel Maya a catigat.
-Maya a castigat!a anuntat Amar.
Pe fata ei se citea incantare si zambea increzut,uitandu-se la mine triunfator.Are ceva cu mine sau mi se pare?
-Deci dupa regurile jocului,Maya are dreptul sa i se indeplineasca orice dorinta.a zis Amar
-Yupy…a strigat ea,batand din plame.Imi doresc….a inceput ea,uitandu-se la fiecare in parete…Imi doresc ca Edward sa ma sarute.
Cand am auzit asta,am simtit un flux de sentimente :gelozie si ura….Ce dracu…eu sa fiu geloasa!!!
Edward avea ochii cat cepele,dar cand mi-a vazut rectia,s-a apropiat de Maya,lipandu-si buzele de ale ei.Se miscau intr-un fel asa de nenatural….ih…Nu mai suport sa vad asta,asa ca i-am anuntat pe ceilati ce plec,dar o sa le las masinea.
Cand am ajuns cat mai departea de casa fratilor Sing am inceput sa strig :
-Edward Cullen esti un nesimtit!Nu-o sa-ti meraga cu mine…am tipat,darmand un copac.
Am dat sa ma intorc pentru a ma indrepta spre casa,cand dintr-o data niste buze s-au lipit de ale mele…mmm…era asa bine…M-am lasat purtata de val,nestind cine este persoana cu care ma sarutam.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate