Ma gandeam speriata la tot ce am facut , la tot ce se va intampla de acum in colo .Numai din vina mea , doar pentru ca am existat si eu candva .
Am fost doar o lacrima amara , a unui vis ce a disparut printer mii de stele .Numai este .A disparut…a plecat , fara sa isi ia la revedere de la trecutul pe care acum l-a lasat in urma pentru totdeuna .Dar numai e aici , si-a luat zborul spre cer , si-a dat viata pentru ea .Pentru ca o iubea , nestiind acum de ce , simteam ca iubeste un sufle.
—Bella—
A plecat …. Si-a dus la bun sfarsit ultimul vis din viata ei .A vrut sa fiu impreuna cu Edward , si acum a reusit .Asa era , eram dinnou aici , privind stelele si visand la zilele minunate alaturi de el .Insa nu eram fericita . Simteam , cum inima mea s-a spart in mii de bucati , pentru ca ea numai era aici .
Alice , nu isi revenise si inca statea nemiscata printer mii de frunte , asezate in jurul ei pe pamant .Ma intrebam ce se intamplase .Atunci am luat telefonul si l-am sunat pe Carlisle , el trebuia sa stie .
-Alo?
-Carlisle , ce s-a intamplat ? am intrebat eu curioasa .
-Bella ?Chiar esti tu ?spuse Cralisle , apoi se auzi un sunet ca si cum ar fi scapat telefonul si nu a mai raspuns .
Am luat-o pe Alice , si m-am duc acasa la familia Cullen .
Cand am ajuns , am pus-o pe Alice pe pat si am cautat pe cineva .Sus , Edward stateam privind stelele, langa fereastra din camera sa .

—Edward——
Era ea . O raza de soare ce mi-ar fi putut lumina ziua , insa intr-un fel ma temeam ca oate fi un vis . Un vis care va fi luat de o singura adiere de vant , cand o voi atinge , ca va disparea , asa cum s-a intamplat si data trecuta.
-Tu esti ? am intrebat eu apropiindu-ma de ea.
-Da.
Nu era o iluzie , era adevarat , ceva care nu putea sa dispara asa de usor cum s-a intamplat data trecuta .Era , Bella , singura raza de soare pe care o iubea din ziua in care am intalnit-o .Parea la fel ca ultima data cand am vazut-o , dar nu mereu realitate este adevar .Daca nu era ea? Daca , inca imi imaginam ca totul este real si defapt nu este ?
-Cine esti ? am intrebat eu atingand-o .
-Edward , sunt Bella ce s-a intampalt ?
-Ba nu , nu esti .Bella era vampire …era un vampire atat de frumos de la care nu iti puteai lua ochii .Tu nu esti ea ,nu esti acea persoana de care m-am indragostit .Ea … ea numai este acum .
-Edward eu sunt ?
De ce ?De ce incerca sa ma pacaleasca ? Era evident ca nu era ea , nu putea fi Bella . Ea , era mai frumoasa si era vampire .Aceasta fiinta nu era…. Era doar o persoana care vroia sa ma pacaleasca , incercand sa ma faca sa sufar si mai tare .Poate ca ar fi trebuit , sa mor si eu cu ea .Am fi fost imrepuna acum , dar am ezitat . Nu am putut sa o fac , si acum regretam acest lucru …

—–RENESMEE——
M-am trezit speriata , si mi-am dat seama ca fusese doar un vis .Tot ce se petrecuse pana acuma fusese doar in mintea mea , un cosmar .Ma bucuram ca nu fusese adevarat si ca mama si tata eram cu mine si mama nu era moarta , iar tata suparat si trist .Dar , tot acest cosmar , mi se parea ca durase o vesnicie , mai mult decat o simpla noapte .
Am mai stat putin sa ma gandesc la ce se intamplase , apoi am coborat jos .Toti stateau , fiecare facand cate ceva prin casa . Insa Jake nu era , ma intrebam ce se intamplase cu el .
-Hei , neatza, iubito , spuse Jake intrand pe usa de la intrare .
-Neatza , i-am spus eu incet , asezandu-ma pe canapea langa matusa Alice .
Jake veni dupa mine si se uita la noi uimit de ceva anume .Era confuz , dar de ce ?
-Bun ce s-a intamplat ? a intrebat el curios .
- E vorba de cineva , a spus Carlisle , aparand si el in sufragerie si sprijinindu-se de perete .
- Cineva , a incercat sa faca pe Renesmee sa creada niste minciuni , care nu erau adevarate , cineva care poate intra in mintea unui vampir , schimbadu-i visele , exlica tata privindu-ma atent .
-Deci stiti de visul meu ? am intrebat eu , ridicandu-ma de pe canapea .
-Da , spuse matusa Alice , insa ne e teama de cel ce a facut asta .
-Ce vrei sa zici ?
-Am avut si o viziune , seara trecuta , erau niste vampiri care veneau , care se apropiau incet , insa erau numai doi , explica Alice cu mare atentie sa nu uite ceva .
-Poate ca ar trebui , sa lasam momentan asta deoparte si sa vedem ce se va intampla , daca Alice , va mai avea vreo viziune sau ceva de genul asta , a spus Carlisle privindu-ne pe toti .
-Pregatiti de scoala? intreba Alice entuziasmata .
-Sigur , hai toata lumea , imbracarea , spuse mama , apoi am plecat cu Jake in camera mea sa ma pregatesc .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate