Bella:
Eram la vanatoare,cu dintii infipti in gatul unei pume,lasand sangele sa-mi potoleasca arsura,dar pacat ca nu poate sa potoleasca si miile de pumnale din inima mea.Cum poate o inima moarta sa simta atata durere?Stateam in picioare,langa mine racand trupul fara singe al pumei.Aveam pivirea pierduta undeva intre copaci,gandindu-ma la viata mea umana…in ciuda faptului ca sunt vampir,nu am uitat nimic din fosta mea viata.Zack spunea ca o data ce esti transformat nu-ti mai aduci nimic aminte de viata umana,dar eu imi amintesc fiecare clipa,inclusiva ziua in care Edward m-a parasit.La acest gand o sageata am simtit trecandu-mi pri inima,daca asi fi putut plange,acum asi fi in ghenunchi,cugandu-mi lacrimi fara oprire.Ce dor mie de acea senzatie!
Oare o persoana poate simti ura dar in acelasi timp o iubire nemarginita pentru o persoana?Daca o persoana ti-a sfaramat inima in mii de bucatele,ai mai putea sa o iubesti,ai putea sa o ierti?Eram asa ingropata in ganduri si intrabari fara raspun,ca nici nu am simtit-o pe Andrada cand m-a cumprins intr-o imbratisare stransa.Ea stia cel mai bine ce simt.
-Esti gata?m-a intrabat Andrada inca tinundu-ma strans,trimitandu-mi sentimente de iubire si calmare.Eu doar am dat din cap.Andrada cu Zack au luat-o in fata,tandundu-se de mana,iar Raul a ramas langa mine.Ma inteleageam asa de bine cu el,mi-este ca un frate pe care nu l-am avut.Chiar din prima zi de cand am intrat in clan m-am intels bine cu el.
Ma aflam in fata casei,cand am obervat un Porche galbe parcat in fata garajului.Banuiesc ca Andrada si mai luat o masina,fiindca din cate stiu eu avea de gand.Ei ii plac foarte mult masinile de viteza.Ma indreptam spre usa cu viteza umana,cand am simtit miros de vampir.Hmm cine o fi?Am deschis usa,iar pe canapeau din fata mea statea un mic spiridus cu ochii mare de mirare,iar pe fata lui citindu-se confuzie.Nu a durat mult pana sa-mi dau seama ca era Alice.
-Alice?!?!?!am intrebat uimita de persoana aflata pe canapea in fata mea,care intr-un minut m-a cuprins in brate.Nu stiam ce sa spus,nu-mi gaseam cuvintele.
-Bella!Scumpa mea prietena!a spus entuziasmata Alice.
-Alice!Ce cauti tu aici?am intrebat inca mirata.
-Pei Edward mi-a dat adresa ta,fiindca imi doream foarte mult sa te vad!Si sincer ma asteptam sa gasesc o batrana de 68 de ani decat o Bella vampir!a spus chicotind micu spiridus.Si cred ca transformarea te-a facut bine,esti asa frumos imbracata.Total diferita de vechea Bella,ea nici macar n-ar accpeta sa poarte tocuri.a spus Alice razand.
-Iar tu Alice ai ramas la fel de directa.i-am raspus,aparandu-mi un zambet pe fata.Da-mi voie sa-ti fac cunostinta cu familia mea si banuiesc ca ai cunoscut-o pe Tereasa.Cel de langa ea ete Raul,rebelul clanului si partererul Teresei,iar cei din spatele meu sunt Zack,capul familie si sotia lui Andrada.
-Incantati sa te cunoastem Alice!a spus Zack intinzund-i mana,la fel facnd si Raul,Teresa si nu in cele din urma Andrada.
-Si eu de asemenea!raspunse Alice.Acum Bella ce-ari fi daca ne-am aseza si am povesti ce am mai facut?
-Sigur Alice.Cu mare placere!Acum daca ne scuzati eu si prietena mea ne vom retrage la mine in camera.am spus politicoasa intreptandu-ma spre scari,tragand-o pe Alice dupa mine.In cateva clipe ma aflam in camera mea,stand pe pat cu un spiridus prea entuziasmat.
-Deci Bells ce-ai mai facut in ultimii 50 de ani?
-Mai nimic Alice.La fel ca voi,m-am mutat din tara in tara o data la 5-10 ani.Dar tu?
-Ca deobicei!a spus plictisita.Povestese-mi despre noua ta familie.
-Pei ce pot sa spus?!Clanul Blod au un club in Los Angels,in care vin detul de multi vampiri,’’vegetarieni’’ si ‘’nevegetarieni’’.Teresa e pasionata de arta si moda,Raul e un rebel,el conducand clubul de vampiri, Andrada e maniaca a vitezei si a masinilor de viteza,fiind sofer de curse,iar Zack conduce o firma de haine,la care Teresa e creatoarea hainelor,avand un mare talent la desen.
In timp ce-i povesteam despre noua mea familie,am vazuta-o pe Alice cu privirea pierduta,stand pe pat impietrita,iar asta insemna un singur lucru :Alice are o viziune.Oare ce o sa se intample?
-Ce o sa se intample?am intrebat confuza,vazand-o cum incepe sa zambeasca si sa bata din palme,intr-o secunda find in picioare topaind entuziasmata.
-N-o sa-ti vina sa crezi Bells ce are sa se intample!Apropo sa nu-ti faci vrun program pentru sambata caci mergem la Mall in Seattle!glasui micul spiridus extrem de fericita.
-Alice!apoape am tipat.Vrei sa-mi spui si mie ce se petrece?
-Oh scumpa mea,asi mai sta de vorba cu tine,dar uite ce tarziu este si cred ca Jasper isi face griji pentru mine.explica Alice cu un zambet smecher pe fata si jur ca vampirul asta ascunde ceva.
-Dar….
-Pa Bells!Ne vedem sambata dimineata la noua. mi-a spus Alice pupandu-ma pe obraz disparand pe usa,lasandu-ma cu ochii in soare.Jur ca spiridusul asta e de neoprit.Cand ii vine o idee nimic nu o opreste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate