Cu fiecare secunda care trecea , noaptea era mai aproape , intrand in tot ce ii iesea in cale. Aducea , intuneric si uneori eram speritata de toate lucrurile care se puteau intampla dupa lasarea serii .Conosteam intunericul ca pe o raza a raului care se apropia cu fiecare secunda , iar lumina ca o inima buna care m-a invatat sa zambesc.Dar poate toate acestea erau doar minciune , ale unei minti care se temea de necunoscut .Acum , chiar nu stiam ce imi rezerva destinul si nici macar Alice nu putea vedea ce se va intampla in continuare .Umbrele destinului nu au hotarat ce se va scrie in urmatorul capitol al vietii mele . Dar puteam spera , puteam incerca sa-l schimbam .Sa luptam pana la capat . Dar daca lupta dintre bine si rau va incepe , iar noi vom disparea cu fiecare secunda , luati de o adiere de vant ? Va fi doar vina mea .
Imi era frica de acel vis si de tot ce vazuse matusa Alice in acele viziuni despre viitor .Daca totul se va intampla exact cum a fost acolo , daca Aro , Caius si Marcus vro vrea sa ma distruga dinnou ? Va trebui sa lupt , mai tare decat as fi facut-o vreodata .Insa , daca destinul va alege sa fie de partea lor ?Atunci cu siguranta totul se va termina , ne vor distruge pe toti . Vor fi fericiti ca au distrus unul din cele mai mari clanuri .
Dar daca voi ramane in viata ii vor razbuna….
Ce tot spuneam eu ?Sunt mai puternici , eu sunt doar un vampir , scuze , pe jumatate vampir , care nu poate face mare lucru , nu le pot face fata ! Trebia sa cred ca daca va trebui sa luptam , vom castiga . Insa era doar o dorinta , nu eram sigura ca se va indeplini…
Acum , se apropia intunericul si cuprindea tot ce era in camera mea .Dar pe mine nu ma va cuprinde .Eram o fiinta a intunericului , dar si a luminii .Vroiam sa ramana asa si sa nu trebuiasca sa aleg intre cele doua , intr-o zi .
Stateam pe pat uitandu-ma la stele care au aparut odata cu intunericul . Dar ele ce erau ?Probabil erau doar o portita de scapare din mainile noptii .
M-am intors si m-am ridicat de pe pat , uitandu-ma la mine . Incercam sa ma analizez fara a scapa niciun detaliu .Cine eram eu ?Acum eram doar o mica fata care era speriata de niste minciuni pe care intr-u fel le credea adevarate .Era o fiinta , care se indoia de propriul destin .
Insa asta , chiar nu eram eu . Dar ei ?Acesti vampiri din acea camera , cine erau ? Ei erau doar niste vampiri buni care faceau un plan prin care sa ma apere de o posibila amenintare a Volturilor .Dar de ce? Totul ar fi mult mai bine , fara mine , daca eu nu as fi fost , nu ar mai fi fost nicio problema acum .
Oglinda imi arata tot adevarul pe care pana acuma , chiar nu l-am vazut , toate lucrurile false care erau in viata mea .Imi facusem in 5 minute , un mic jurnal al vietii c ajutorul ei .
Am vazut ca ceva straniu imi aparu pe mana si m-am uitat :
Lasa in urma o singura lacrima ca sa iti aduci aminte de cei care te-au urat in secret…
Lasa in urma un singur mesaj ca sa stie a te-au pierdut printre umbrele destinului …
Lasa in urma un trecut , ca sa iti aduci aminte ca prezentul iti rezerva adevar…
Aveam dreptate , asta era ceea ce trebuia sa fac acum .Sa las in urma tot si sa plec in viitor chiar daca este bine sau rau .Am luat incet pixul , fara sa stiu ce voi gandi cand il voi aseza pe hartie si am inceput sa scriu .
Acum va trebui sa aleg intre bine si rau si sa-mi iau la revedere . Sa stiu ca am luat decizia potrivita in ziua in care am plecat …
Am fost luata de o adiere de vant si am fost purtata de val in viitor ….
Renesmee Carlie Cullen
Biletul … l-am luat si l-am pus pe singura masuta din camera mea ,apoi m-am asezat pe fereastra si am inceput sa ma gandesc la ce eram sa fac .Ii voi lasa pe toti in urma si voi disparea .
Alice…. matusa Alice , care ma placea atat de mult si cu care m-am inteles mereu , persoana careia ii spuneam intotdeauna ce aveam pe suflet era ea .Imi va fi dor de zilele cand mergeam impreuna la cumparaturi si de zilele in care faceam petreceri cand ceilalti erau la vanatoare .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate