Bella
Era el si statea in fata mea cu mainile ridicate in semn de pace,iar pe fata lui se citea uimire si fericire.Ce cauta el aici?A venit sa-mi provoace si mai multa suferinta?Simteam cum in sufletul meu se forma o ravala de sentimente:dragoste si ura;adimiratie si dispret;dorinta si dezgust.
-Ce cauti aici?in vocea mea se simtea o pata de dispret
-Bella!Iubirea mea!Ce s-a intamplat cu tine?Edward se apropia incet de mine vorbindu-mi cu dragoste si ingrijorare.
-De parca te-ar pasa Edward!am spus cu batjocora.Nu vezi?E chiar asa de greu sa-ti dai seama ca sunt vampir?l-am intrebat razand.
S-a apropiat mai mult de mine varand sa ma imbratiseze,dar intr-o secunda s-a trezit izbit de un copac,daramandu-l.Era confuz.Nu-si dadea seama cum am facut asa;l-am aruncat fara sa misc un deget.
-Cum ai facut asta?intreba Edward confuz ridicanduse.
-Simplu Edward!am spus rambind.Cu ajutorul puterii mele.
-Ce fel de putere e asta?
-Nu-i momentul si locul potrivit sa-ti spun!Vin-o la aceasta adresa cand vei fi pregatit pentru dezvaluiri.i-am spus in timp ce scoateam din gheanta o carte de vizita si inmanandui-o si disparand din cimitir.

Eram in masina mea(un Audi RS8,negru),conducand cu 180km/h(de cand am devenit vampir a inceput sa-mi placa viteza),gandandu-ma la cele intamplate in cimitir.El s-a intors,la fel si familia lui.De ce trebuia sa se intoarca acum,cand deabia incepeam sa ma vindec de suferinta pe care am simtit-o atata timp?De ce iar a trebuit sa simt acel gol in inima?In timp ce imi puneam mii de intrebari am ajuns in fata casei.Am mai stat cateva minunte in masina linistindu-ma.Am coborat din masina si am mers incet spre usa.Raul si Teresa erau pe canapea uitandu-se la televizor,Zack era la calculator,iar Andrada citea o carte satand pe scaun.Mi-am pus geaca si geanta in cuier,inca gandanu-ma la el,cand doua brate m-au cuprins.
-Imi pare atat de rau!mi-a soptit in ureche Zack,tinanduma de umeri.El pe langa puterea de a sterge amintirile cuva poate sa si le vada,chiar si in ciuda scutului meu.
-De ce mi se intampla mie asta?am spus susipinand.
-Nu-l vom lasa sa se apropie de tine.mi-a spus Teresa imbratisandu-ma.
-Va multumesc!Dar oricum va face asa cum i-am spus.Va veni sa vorbeasca cu mine,chiar daca mie greu el trebuie sa afle ce s-a intamplat dupa ce m-a parasit!am spus printe suspine
-Vom fi alaturi de tine!mi-a spus Raul si Andrada in cor,incurajandu-ma.
Edward

Mi-a dat cartea de vizita si a plecat,lasandu-ma in cimitir cu ochii in soare;in locul unde a stat ea inca se mai simtea mirosul ei dulce.Chiar si acum cand este vampir,mireasma ei ma inebuneste.
Era Bella,dar totusi nu era ea.Arata ca ingerul meu,dar era complet schimbata ca peresonalitate.Era imbracat la moda,ceea ce ma mira;pe Bella n-a interesat-o nicodata moda;ea purta o preche de jeansi negri,mulati;o helanca turcuaz,peste care avea un plovar tricotat verde,cu manaca scurta;iar in picioare purta o pereche de cizme negre,lungi pana la genunchi,cu toc subtire.
In ciuda faptului ca e vampir,eu tot pot sa-i citesc ochii ca pe o carte deschisa;in ei se vedea o tristete adanc intiparita in suflelt.
Stateam pe veranda,privind luna.Era asa frumoasa,dar in comparatie cu Bella frumusetea ei palea.In mintea mea tot rasunau cuvintele spuse de ea:“De parca te-ar pasa!”
“Nu-i momentul si nici locul potrivit!”ce a vrut sa spuna cu asta?
-Edward!am auzit-o pe Alice soptinddu-mi numele,asezandu-se langa mine.Ce face Bella?Pot sa o vad si eu?ma intreba Alice ingrijorata.
-S-a schimbata!am spus cu tristeste inca uitandu-ma la luna.Cred ca ai putea sa mergi s-o vezi;asta daca vrea si ea!
-Sigur ca va vrea Eddi!topai Alice entuziasmata.Doar sunt prietena ei cea mai buna.Maine ma duc la ea!decara Alice cu o hotarare de care nu stiam ca e in stare.
Nici n-am pucat sa-i spun spiridusului in ce mod s-a schimbat Bella.Ea crede ca Bells e batrana si ca are copii si nepoti si din cauza asta se gandea ea ca eu sunt trist,dezamagit,suparat;cand defapt sunt asa pentru ca unica mea iubire m-a scos din viata ei.”Te-am avertizat ca s-ar putea sa o gasesti asa pe Bella”gandi Alice cu parere de rau,in timp ce se indrepta cu Jazz in padure,pentru a vana.

Am stat toata noaptea pe veranda,gandindu-ma la Bella si la cata suferinta i-am provocat,in timp ce incercam sa gasesc raspunsuri la mii de intremari pe care mi le puneam:Ce s-a intamplat cu Bella dupa ce am plecat?Cine a transforamt-o?Ce s-a intamplat dupa ce a fost transformata?De ce nu ma cautat pentru a o ajuta?Of..atatea intrabari la care raspunsurile mi le putea da doar o singura persoana.
Dupa ce Alice va vorbi cu Bella,o voi astepta sa aflu ce a vorbit ea cu ingerul meu.
-Fiule poti sa vii un pic?ma striga Carlisle.
Intr-o secunda am fost in birou la el,unde era stransa toata familia,inafara de Alice si Jazz,care nu s-au intors de la vanatoare.
-Ce s-a intamplat?
-Edward vrem sa vorbim cu tine despre Bella.a spus
Esme
-Vream sa stii ca ne pare rau pentru cum ai gasit-o pe Bella si ca suntem pregatiti sa plecam cand vei zice tu.declara Carlisle
Am inceput sa rad,iar toti se uitau confuzi la mine.
-Bella nu e batrana!am spus printre chicote.Ea a fost transformata!chicotele mele schimbanduse intr-un mormait.Toti aveau ochii cat cepele de confuzi ce erau.“Bella e vampir,ce super”gandi Emmet
“Poftim?!?!?Bella vamipr?Nu se poate.Saraca mea surioara!“gandi Rose,lasandu-ma uimit.Rose tine la Bella?
“Imi pare asa de rau Edward!“gandi Esme.
-Cum adica e vampi?Cum s-a intamplat?intraba Carlisle uimita.
-Nu stiu cum s-a intamplat.N-am apucat sa vorbesc cu ea.am spus trist.Dar dupa ce va vorbi Alice cu ea ma voi duce si eu ca sa clarific lucrurile.Cu aceste ultime cuvinte m-am intors si m-am dus la mine in camera.
Am data drumu la muzica si m-am intins pe canapea,blocand gandurile celolarti si incercat sa-mi limpezesc mintea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate