Alice:
Eram asa incantata!O voi revedea pe Bella,pe prietena mea!
Ma aflam in fata dressing-ului,hotarandu-ma cu ce sa ma imbrac si pana la urma m-am decis sa abordez o tinuta lenjera,dar totusi eleganta si la moda:o preche de blugi maro spre verde,strech,o bluza cu maneci lungi,cu guler atarnat,de culoare bej inchis si m-am gandit ca ar sta bine cu o pereche de pantofi de culoare maro, cu botul rotuns,tocul ianlt si subtire cu doua cureluse.Ca accesorii mi-am pus cinci bratari in diferite noante de bej si o geanta maro,iar pe cap m-am gandit sa-mi pun o palarie bej deschis.Acum eram oficial gata de plecare!
Mi-am luat cheile de la Porche de pe masuta din living si adresa unde sta Bella,dupa care am iesit din casa la o viteza de vampir…eram nerabdatoare sa o vad pe prietena mea!Judecand dupa adresa pe care mi-a dat-o Edward,ea ar trebui sa stea la periferia orasului,in inima padurii…hmm…are locuinta la fel ca familia mea.De ce oare locuieste Bella intr-o casa din padure?Cum arata oar acum,dupa 50 de ani?Of,atatea intrebari fara raspunsuri,dar le voi afla.
Conduceam cu 180km/h,totul pe langa mine erau pete de culoare,Bella sta asa de departe!Am ajuns in fata unei carari care dedea in padure..banuiesc ca e drumul spre casa Bellei.Am luat-o pe acolo,iar in fata mea se deschidea o poienita,lasand sa vad o casa mare,cam cu 3 etaje,de culoarea piersicii,pe langa aleea care ducea spre veranda erau flori plantate de o partea si alta a acesteia,uasa de la intrare era mare si neagra,iar de fiecare parte a ei erau 2 geamuri mari,transparente,pe cand celelalte geamuri nu lasau sa se vada prea mult in interiorul casei,iar garajul era la fel de mare ca al nostru. Dupa parerea mea,casa avea aspect destul de modern.
Am parcat pe aleea din fata garajului,m-am dat jos din masina si m-am indreptat spre usa entuziasmata.Am ciocanit timid de trei ori.Inainta ca usa sa se dechida,am simtit miros de vapiri.Ce?!?!?Creca am gresit adresa!Cum poate Bella sa stea cu niste vampiri?Stiu,suna destul de ironic,iubitul ei a fost un vampir,iar mie mi se pare ciudat ca e sta cu alti vampiri!Persoana care mi-a deschis usa se uita rece la mine.Era o fata mai inalta decat mine,cu fata rodunda,ochii de culoarea topazului si cred ca avea in jur de 17-18 ani.Parul il avea de culoare focului,cu o tunsoare in V si cu breton intr-o parte,iar judecand dupa tinuta ei puteam sa zic ca e pasionata de moda.Sper sa fiu prietena buna cu ea!Era imbracata intr-o perece de blugi albastii,purta un maiou alb spre gri,avand pe deasupra ei o bluza crem cu maneca trei sferturi,la gat purta un lant cu pandantiv in forma de romb,verde,iar in picioare avea o perche de botine marou deschis parul avandul desprins.Imi placea tinuta ei.Era destul de lenjera.
-Buna !Te pot ajuta cu ceva?a intrebat ea politicoasa.
-Buna!Eu sunt Alice Cullen si da,ma poti ajuta cu ceva!i-am spus zimbind
-Eu sunt Teresa si cred ca stiu cu ce te pot ajuta!Ai venit sa o vezi pe Bella!
De unde stie?Citeste si ea ganduri la fel ca fratele meu?
-Aaa…de unde stii ?Citesti ganduri sau ceva de genu?am intrebat-o mirata.Un chicot ia scapat printre buze,facandu-ma sa fiu mai confuza.
-O nu…nu citesc gandurile,dar mi-am dat seama ca o cauti pe Bella cand mi-ai spus numele tau de familie.Bella ne-a povestit depre clanul Cullen!Oh ce nepoliticoasa sunt!Te rog intra!
Deci Bella nu ma uitat,ce bucuroasa sunt!Am intrat in casa si am fost uimita sa vad un living atat de modern amenajat:in mijlocul camerei erau 2 canapele ajezate fata-n fata,una neagra si una rosie,la mijloc era o masuta derptunghiulara de sticla ;pe peretele din dreapta era ajezat un televizor cu plasma urias,pertele era alb.Pe pertele dein fata mea se afla o biblioteca uriasa plina cu carti.In stanga erau patru fotolii de pilele neagra,aranjate in jurul unei masute de cafea rotunda,sticloasa.Cam la 20-30 de metrii in fata era o scara sin sticla care ducea la etaj,lana e era o usa care,banuiesc ca deadea int-run birou ;tot in partea stanga era o arcada care ducea in bucatrie.Era ata de modern amenajata,total diferita de cant casa mea.Oare cine a amenajata ?Are un gust foarte bun!
-Mmm…asi putea sa vorbesc cu Bella?am intrebat timida.
-Ma tem ca nu!Momentan nu e acasa!mi-a raspuns Teresa.Dar daca vrei poti sa o astepti.Trebuie sa se intoarca din clipa-n clipa!
-Sigur,multumesc!i-am raspuns.A trecut o ora de cand vorbeam cu Teresa.Am aflat de la ea ca sta cu patru vampiri,formand clanul Blod.Ea mi-a povestit depre familia ei,iar eu depre familia mea.Dar am obesvat ca evita sa vobeasca depre Bella.Dintr-o data am simntit miros de vampir…cerd ca erau vreo cinci.Usa s-a deschis,iar pe ea a intrat un vampir inalt cat Teresa,cu parul cioclolatiu,cu ochii auri cu mici pete de marou,fata in forma de inima.Era imbracata intr-o rochita lenjera.lunga pana deasupra genunghilor,de culoare albastra,fara bretele si purta o pereche de pantoci cu toc de vreo 5 cm subtire.E Bella,dar n-are cum,ar trebui sa aiba 68 de ani !Pe fata mea se citea uimire.Era Bella,la fel ca acum 50 de ani,dar era diferita.Era vampir!!!!
-Alice?!?!a intrebat mirat vampirul frumos din fata mea,dar eu nu-mi gaseam cuvintele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate