Edward si Jacob intrara in sufragerie si se asezara pe canapea .
Deodata Alice avu o viziune si cu totii ne uitam curiosi la ea .Oare vazuse ceva care avea legatura cu Renesmee: Trebuia sa aflu.
-Alice , ce ai vazut? Am intrebat eu .
-Nessie …, spuse Edward usor .
-Unde e ?
-E in …. Jacksonville , spuse Jacob surprins.
-Ce ar trebui sa facem ? am intrebat eu .
-Mitchy , Jane , Felix ,Edward , Bella , Jacob si Alice mergeti dupa Nessie .Daca apare varcolacul , ne anuntati, spuse Aro serios .
-Aro are dreptate , dar as vre eu sa-l dobor pe varcolac , spuse Emmett zambind .
-Emmet stii ca nu poti sa-l dobori de unul singur .
-Da .Ai dreptate Rose.
Deodata imi suna telefonul .Eram prea suparata ca sa raspund .Acel cineva care ma cauta , vroia sa-mi spuna ceva important , cred, pentru ca nu inchidea .In cele din urma am raspuns:
-Buna, mama !
-Bella , ai patit ceva?
-Nu mama .De ce esti suparata ?
-Bella , trebuie sa vii pana aici.Fratele lui Phil a murit intr-un accident .
-Mama , imi pare rau pentru Phil.O sa vin !
-Te astept Bella !
-Da …. , am spus eu apoi am inchis telefonul .
Am stat putin pe ganduri apoi m-am uitat spre ceuilalati .Ce trebuia sa fac ? Asta mai lipsea .Trebuia sa o gasesc pe Nessie .Oricum ceilalti o vor cauta pe Renesmee , iar eu puteam merge la Renee .
-Bella , ce s-a intamplat ?Intreba Edward
-Trebuie sa mergem in Jacksonville .
-Si Renee….
-Voi o ve-ti cut ape Nessie .Fratele lui Phil a murit .
-Imi pare rau Bella , spuse Jacob .
-Hai sa merge , am spus eu apoi m-am ridicat de pe canapea .
Ceilalati se ridicara si impreuna am plecat spre Florida
***
Casa mamei mele nu se schimbase .Er la fel cum o stiam .Jane , Felix , Mitchy , Jacob si Alice plecara sa o caute pe Nessie , iar eu si Edward am intrat inauntru .
Renee ne astepta .
Cand am intrat am simtit mirosul unui vampire .Probabil cei care o rapisera pe Nessie , ne asteptau , poate stiau ca venim .In casa mirosea foarte tare .
Renee si Phil stateaupe canapea si se uitau la noi.M-am dus si am imbratisat-o pe Renee apoi m-am asezat pe canapea .
Afara loua cu galeata , deci nu aveam de ce ssa ma speriii.
-Phil , imi pare rau rau pnetru fratele tau, spuse Edward incet
PhIL OFTA .M-am ridicat si l-am imbratisat sip e Phil apoi m-am dus langa Edward .Era ceva in neregula cu Phil , mirosea a vampire ca si cum ar fi unul .L-am privit atent .Ins crut timp observa ca Edward il studia cu atentie si leca si camera .Probabil avea cev a de ascuns .Ceva de care nu vroia ca eu si Edward sa stim.
-Nessie , unde e ?
-Este ….. ea este acasa la familia Cullen impreuna cu Alice si ceilalti , am spus eu intend.
-Ce s-a intamplat cu acei musafiri? Intreba Renee
-Pai……
Nu stiam ce sa spun .Trebui sa inventez ceva , pana cand Renee nu-si dadaea seama ca era ceva in neregula.
-Era niste musafiri care il cautau pe Cralisle , spuse Edward .Am fost uimita de raspunsul lui , dar macar Renee nu mai credea ca probabil Volturii erau ciudatii sau ca era ceva in neregulula cu ei .
-Aa…… Va lass a discutati .Trebuie sa merg undeva .Vin sa te iau mai tarziu Bella , spsue Edawrd apoi pleca .
Am incercat sa-l opresc , dar nu am reusit .De ce please ?Probabil mama mea vroia sa-mi spuna ceva I el vroia ca ea sa vorbeasca numai cu mine .
-Mama vrei sa-mi spui ceva ?
-Bella , l-ai cunoscut pe John?
-Nu , nu l-am intalnit nicodata .
Statu putin pe ganduri apoi vorbi :
-Bella ,, du-te in camera mea si adu-mi cutia de pe pat .Sunt niste poze cu el
-Da …. , am spus eu si ma-m indreptat spre camera mamei mele .
Cand am ajuns in fat usii m-am oprit acolo.Parca ceva ma opera sa intru in camera .
Peste putin timp mi-am revenit si am intrat .Pe pat era cutia de care spussese Renee .Am deschis-o si am gasit mai multe fotografii.Am gasit cateva pose cu o fata cre statea cu Renee .Nu o vazusme niciodata si am cunoscut-o .Era ciudat ca-mi amintea de cineva , dar nu stiam ed cine .
Deodata mi-am adus aminte de Victoria .Semanau foarte bine .Parul , ochii , hainele privirea lor era la fel .Puteai zice ca sunt surori gemene .Dar ce legatura avea mama mea cu Victoria .
M-am mai uitat la cateva poze si am vazut-o alaturi de cea cu care semana .Oare era posibil ?Ea era sora Victorie?
-Nu , asta nu e adevarat .Probabil seamana cu Victoria , dar ea nu este in acest efotografiii , am pus eu in timp ce am pus fotografiile in cutie si m-am indreptata spre usa .
Phil aparu in fata mea si ma privi ganditor.
-Renee , ar fi surprinsa daca ar stii cee sti!spusw el zambind.
Razele soarelui iesira de dupa norii negri si mi atinsera fata facand-o sa straluceasca .
Phil aflase cumva de existent vampirilor si isi daduse seama ce eram cand ma vazu .
-De unde stii? Am intrebat eu suparata
-Bella , nu ti-ai ti-ai dat seama ?
Ce vrei sa spui?
-Sunt vampir , spuse el apropiindu-se incet de mine .
-Mia bien te-ai intoarce , l-am amenintat eu .
-Ne mai vedem Bella , spuse el apoi pleca .
Am stat putin pe ganduri , apoi am mers l amam mea .M-am asezat langa ea si ne-am uitat la poze.
Dupa utin timp ajunsese la poza cu cele doua gemene .Am luat-o din cuit e si i-am aratat-o lui Renee .
-Mama cine sunt ele?
Se uita la mine apoi isi intoarse privirea spre fotografie.
-Ea este Katherine si acesta este Victoria , spuse ea si incepu sa planga .Lacrimile ii curgeau pe fata calda .
Am inlemnit cand am auzit numele acelei personae car increase sa ma omoare .
-Katherine si Victoria … erau surorile tale !
Credeam ca o sa lesin Nu puteam sac red ca Victoria era sora mea si eu nu stiam .
-Ce s-a intamplat cu ele ?Unde sunt acum ?
-Victoria a disparut acum multi ni , iar Katherine a incercat sa o gaseasca si nu s-a mai intors.
-Ah , imi cer scuze
-tu esti singura fata pe acre o maia m .
-Mama ai nevoie de mine la inmormantare ?
-Nu chiar.Vroiam doar sa te vad .Ma descurc singura .
Deodat a ma auzit cum usa de la intrare se deschis eusor .L-am vazut pe Edward intrand .M-am ridicat si m-am dus langa el .
-Mergem ?Alice are nevoie de ajutorul nostrum pentru cevva!spuse Edward luindu-ma in brate .
-Mama , trebuie saa plec , dar ne vedem in curand , am pus eu .
Renee ma aproba .Edward ma lua de mana si am iesit afara .Alice , Jacob,Jane si ceilalti ne asteptau afara .Ne-am urcat in Volco-uul lui Edward si am inceput sa vorbim :
-Ati gast-o ? am intrebat eu .
Nu , dar am niste noutati care o sa te surprinda , spuse Edward uitandu-se in gol .
-Care sunt acelea ? intreba Jacob curios .
-Phil …
-Este vampire ,am spus eu intrerypandu-l
-De unde stiai ? intreba Alice .
-M-am intalnit cu el in camera lui Renee .Ce facem cu Renesmee /
-Ar trebui sa o cautam .Ei sunt inca aici , SPUSE Jane zambind .
-Da….
Ne-am dat hos din maisna si ne-am despartit .Am incercat sa o cautam pe Nessie.Gandul imi era la Victoria si Katherien .In tot acest timp nu stiam ca am doua surori .
Deodata Edward vazu ca ma gandesc la ceva si se uita la mine .Pobabil era curios:

-Bella … stiu ca vestea mamei tale te-a socat .Crede-ma ca si eu am fost uimit .
-DA ….stiua sta .Dar nu-mi vine s acred ca Vixtoria era sora mea .Ca a incercat sa ma omoare .Renee a zis ca ea si Katherine au disparut inainte ca eu s ma fi nascut .De ce crezica au plecat ?
-Probabil pentru ca devenisera vampiri, spuse Edward apoi se uita in gol
-Edward ce s-a intamplat ?
-Am aflat cine a rapit-o pe Nessie si de ce ….
-Cine ?
-Katherine .Fratele lui Phil era sotul ei si vrea sa se razbune .
-Dar de ce vre sa o distruga pe Nessie ?
-Pentru ca eu am distrus-o pe Victori a iar Jacob l-a omorat pe sotul ei cand a plecat dup ace l-a muscat pe Billy .
De asta nu stiam Probil Edward aflase de la Jcob Trebuia sa o opresc pe Katherine sa o distruga pe Nessie inainte cae a sa pateasca ceva .O iubeam pe Katherine pt ca imi era sora , dar nu l-a fel cum o iubeam pe Nessie .Daca nu reuseam sa o conving sa o raneasca pe Nessie , trebuia sa renunt la una din ele si nu vroiam sa fac asta .
Nu vroiam ca niciuna sa dispara din viata mea .Daca reuseam sa fac ceea ce mi-am propu , trebuia sa incerc sa o accept pe Katherien asa cum era ea .Renee ar fi bucuroasa asa o vada .Dar daca Katherine nu o va llua pe calea cea buna , trebuia sa o distrug .Era greu pt mine sa fac asta , dar nu vroiam ca Renesmee s pateasca ceva .Nu voi permite acet lucru .Voi face tot ce pot ca sa o o salvez .
-Esti bine ? intreba Edward
-Da …. Ma gandeam la ea Nuam cunoscut-o niciodata pe Katherine .
-Bella , tu vei face ceea ce trebuie .Vei face orice pentru a o salva pe Nessie , chiar daca asta inseamna sa o distrugi pe Katherine .
-dar,, daca ea nu o sa mai vrea sa o distruga pe Nessie ?daca va realize ca trebuie sa fie o persoana buna?
-Atunci , le vei avea pe amandoua in viata ta .
-Ai drepatte , dar trebuei sa o gasim mai intai .Tot ce stim este ac ele sunt aici .
-Deodata se auzi un fosnet din casa Lui Renee .
-Mami ? Mami unde esti?
-Nessie ?
-E in camera mamei tale.
-Sa mergem .
Am mers I camera maimei mele impreuna cu Edward .Renesmee state ape pat si ne privea bucuroasa .
Renesmee ma atinse usor si imi rata tot ce vezuse .
-S-a intors., am pus eu in timp ce Nessie ii arata si lui Edward
-Da .O sa le spun si celorlalti , dar trebuie sa ne intoarcem acasa .
Deodata usa se deschise iar noi am iesit redepe pe geam .Alice , Jacb si ceilalti ne astetara la masina .Ne-am urcat si am plecat spre casa familiei Cullen.
***
Am dus-o pe Nessie in camera lui Edward apoi am coborat jos.Familia Tanyei pleca , dar Volturii ramasesera .
Au stat mai multe zile si era stresant sa-I vad in fieccare zi in jurul casei.Inca o cautau pe Katherine sip e varcolac.
-Nu am gasit-o , probabil a plect din Forks , suse Aro uitandu-se la Carlisle .
Deodata cu totiii am inlemnit .Simteam mirosul lui Renee .
Volturii plecara impreuna cu Carlisle sus iar eu si Edward i-am deschis usa mamei mele .
Avusesem dreptate , eraipreuna cu Katherine .Renee o lua de mana si se asezara langa mine si langa Edward pe canapeaua din sufragerie .
-Mama , cine este ea ? am intrebat eu mintind ca nu stiam cine este .
-Ea Katherine .
-Tu est sora mea?
-Da .m-am intors .Vreau sa stau cu Renee .
-Ce s-a intamplat cu Victoria .
-Ea a disparut .nu am mai gasit-o , spse Katherine uitandu-se spre Edward .
-Interesant …, spuse o voce incet .
-Ce s-a auzit? Intreba Renee.
-Bella , ma intorc imediat .Vreau sa vorbesc cu cineva , spuse Edward uitanduse in sus .
-Da , am spus eu apoi el pleca .
Ramasesem cu Renee si Katherine .
-Unde ai fost atat timp ?
-Am cautat-o pe Victoris .Dupa ce am vazut ca nu e de gasit am stat pe o insula .Acolo era o viil ape care o construise cineva si am ramas acolo.
Pe insila Esme statuse atata timp?Era acolo cand eu si Edward fusesem in luna de miere .Ne spiona sau ce ?
-Bella as vrea sa ramanem aici daca se poate in acesta seara .Nu mai este niciun avion care sa ne duca inapoi.
Nu stiam ce s spun .M aintrbam daca Edward era de accord cu asta sau daca stia.
-Desogur , spuse Edward intrand in camera .
-Multumim , spuse Katherine zambind .
-Ve-ti dormi acasa la Bella si la Edward , aici nu mai avem paturi , spuse Alice venind langa mine .
-Da… , spuse Kaherine uitandu-s ela mine .
-Eu si Jacob vom dormi in La push , spuse Nessie aparand de nicaieri .
-Bine .Eu si Edward mergem acasa la noi .Va asteptam !am spus eu .
-Nessie ia-l pe Jacob si mergei in La push., spuse Edward incercand sa nu o scape din ochi pe Katherine.
Renesmee iesi din camera si se duse la Jacob.Eu si Edward am plecat acasa la noi .Vroiam sa vorbesc cu el .
In scurt timp am ajuns si am mers in camera noastra .M-am imbracat cu o pereche de blugi mulati , cu un tricou si mi-am pus si o geaca .Edward isi lua un tricou si impreuna am mers langa miul iaz de langa casa .
-Edward , crezi ca va vrea sa ne faca cev a?
-Nu , i-am citit gandurle . renuntat la tot .
-Oh …bine .
-Si cand vin?
-Cred ca am spus eu indreptandu-ma spre usa de la intrare .
Edward ma urma .Afara incepu sa se intunece .Luna argintie paruse iar cerul se intuneca .Nu mai vazusem de mult timp amurgul impreuna cu Edward .Dar trebuia sa astept , pentru ca imi era foarte sete .Trebuia sa vanez ca sa pot sta cu Renee fara sa o ranesc .Ea ea déjà aici si nu puteam pleca nicaieri .Cred ca si Edward este la fel de insetat.
Renee si Katherine intrara inauntru si le-a condus in camera in care puteau dormi.Dormi nu cred ca era cuvantul potrivit , Katherine nu dormea , nu putea .
Le-am aratat camera apoi ma plecat la Edward .Statea pe pat in camera noastra si ma stepta .Ma rivea cu blandete , zambind.In cateva secunde m-am dus la el sil-am sarutat .
-Deci , se facem in seara asta?
-Ar trebui sa stam aici sis a ne prefacem ca suntem vampire care dorm?Spuse el razand .
-As vrea sa vanez.Mie foarte sete .
-Si mie la fel , spuse Edward ridicandu-s de pe pat.
-Cine , vorbise cand ai plecat de langa mine , cand era cu Renee?
-Aro!
-De ce ?
- A ascultat discutia ditre tine si Katherine si Renee .
-Deci , chiar crezi ca nu vrea sa-I faca nimic lui Renemsee?
-Da .
Am stat putin pe ganduri apoi mi-ama dus aminte de ceva.

-Edward ea afost !
-Ce vrei sa zici ?
-Atunci , ea l-a ajutat pe Caius .Daca vrea si acum sa ne faca ceva ?
-Nu ne va face nimic . Vrei sa mergem la vanatoare ?
-Da . .. am spus eu ganditoare .
Urma o clipa de liniste . Edward statu putin nemiscat apoi isi muta privirea spre ine .
-Bella , la ce te andesti ?
-Ma gandeam la Insula Esme , la zilele petrecute in luna de miere .
-Amintiri …. Spuse Edward privind in gol .
-Hai sa mergem la vanatoare inainte ca Renee sa se trezeasca .
-Ma duc sa-I spun lui Jake si Renesmee , spuse Edward plecand spre usa .
-Nu o sa-I poata sa-I spuna Alice ? Sunt insetata .
-Ma intorc repede , spuse Edward saruntandu-ma pe frunte apoi disparu .
Ma intrebam de ce vroia sa-I spuna lui Nessie despre asta , putea afla de la Alice .Daca Edward ii spunea ei , atunci eu ii voi sune lui Katherine .Vroiam sa vad ce face . Nu eram la fel de convinsa ca si Edward ca ea nu mai vrea sa se razbune .
M-am ridicat si a mers sre camera in care dormea Renee . Eram cam riscant sa merg la ea , pentru ca imi era foarte sete . Puteam sa o ranesc pe Renee si nu vroiam asta .
Dupa putin tip am ajuns in camera in care Katherine statea cu Renee .
- Draga surioara , cu ce ocazie pe la noi .
- Nu mai juca teatru Katherine . Stiu ce incerci sa faci , i-am pus eu incercand sa nu ma inervez .
- Nu vei reusi sa ma opresti !
Am vrut sa sar pe ea , dar Edward ma prinse de mana si ma trase inapoi .
- Hai , las-o pe alta data , Bella .
Dupa putin timp m-am Calmat si am plecat impreuna cu Edward .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About this blog

Persoane interesate